Wednesday, May 29, 2013

Jamu Susuk Dara vs Jamu Seri Bonda

ramai tanyakan aku apa perbezaan Jamu Susuk Dara (JSD) dengan Jamu Seri Bonda (JSB). oelh kerana dua2 aku pernah cuba, meh aku terangkan apa perbezaan dia..

aper yang penting.  kedua2 jamu nie bagus. fungsi, hampir sama. JSD lebih kuat. dan cara guna JSB nie kena insert dalam. jadi dia akan menarik segala jenis kekotoran di dalam rahim kita. kadang2 kita rasa rahim kita bersih, tiada keputihan, tapi sebenarnya tidak. cuba masa bersuci, korung seluk, cungkil kemaluan kita, pasti ada lendir keputihan. buat apa nak geli.  barang kita punya kan.. lepas tue, kalau kit ageli, cuba bayangkan en. suami kita yang guna??? huhuhuhu..



ok, tak payah nak loya2 sangat tengok gambar kat atas nie. lebih kurang dalam kita punya juga. klu kit adah loyer, en,suami yang guna kit apunya agak2nya cam ner ler yer.. hihihihi.. fikirkan lah...

ok berbalik kepada JSD tadi. Fungsi JSD (Jamu Pengantin klu tak silap) dia akan menarik segala kekotoran2 nie. 
kat sini, aku ada cerita pasal JSD. aku pernah pakai. yep, mmg en.suami kata ketat. bab keputihan, lupa lak nak tanya. huhuhuuh.
tapi, bukan seklai pakai terus tak ada keputihan dan sentiasa ketat. kena amalkan. baru berkesan sayang2 oit...
aku pakai JSD nie tak lama, sekali pakai jer. sbb tak larat aku nak mantain kan. aku selalu terima soalan, adakah JSD nie bahaya.
sayang2 klu JSD nie bahaya, kementerian kesihatan tak akan bagi kelulusan. jadi jangan risau k.



ok, JSB plak. JSB nie mula aku perasan kat fb tau. tiba2 tergerak hati nak makan. sbb cara pengunnaan nya senang dan tak banyak pantang larang. klu JSD kena jaga makan minum. tak leh mium berais, dan ada lagi la... aku nie pun pantang gak, pantang jumpa!!! huhuh..
ok, hati nie tertarik2 nak cuba JSB nie.  jadi terus call agen yang kebetulan ada agen kat tempat aku, aku terus call jumpa malam tue gak. masa permulaan makan, minggu pertama en. suami lek jer. tak der komen apa2. macam biasa jer. tapi masuk minggu ke dua, wahahhahah.. dia dah rasa. muka mmg nampak lain. tersenyum kambing jer.... aku diam kan jer. hihihihi. dalam hati suka ler...



dan yang paling aku suka, keputihan aku tak der. bila aku bersuci, korek bahagian intim, tiada lagi lendir2 putih tue. suka nyer... aku nie risau bab keputihan. rasa tak selesa. bila tak selesa ko nak on dengan suami pun tak selesa. mula la bad mood jer nanti. bukan tue jer, services pun kureng la...
 dipendekkan cerita, kena aku jadi egen? aku kasihan tengok adik ipar aku bersalin secara normal, dan jahitan dia terkoyak. kena jahit balik tetap koyak. benang ok, tapi kulit leh terkoyak. kulit dia macam tisu. jadi, aku nak bantu adik ipar dan kakak2 ipar aku nie, aku jadi egen. dan kebetulan aku nak tolong jiran aku. jiran aku plak ada masalah dengan suami dia. aku order 10 botol. demi tuhan 10 botol tue, aku bagi jer. tak minta duit pun. aku bagi diaorang makan. alhamdullilah. setakat nie semua bagi fed back yang baik.

hihihi..kalau dan 10 kotak ada kat umah aku, en.suami perasan la.. dia tahu yang aku makan jamu nie. dia senyum... last2 aku tanya dia. saya nak jual jamu nie, jadi saya nak tahu dari abg. abang yang rasakan..hihihi..
jadi mula2 mmg dia tak nak bagi tau. ketawa2. last2 dia kata, keputihan dah tak der. tengok... lelaki, suami kita pun tahu keputihan kita ada tau. macamana dia tahu? selepas bersama, bil adia keluarkan jer adik dia, lendir putih mesti ada kat adik dia. tapi bila aku dan makan JSB nie, tiada lagi...huhuhu..seronok!!!! dan dia kata lagi, mmg ada perubahan. makin ketat. 

percaya lah, kalau kita amalkan, insyallah segala kekusutan kita dapat diatasi. tak kira korung makan jamu apa. demi kebahagiaan korung. bila bawah korung bersih, suami guna pun seronok. malah servise tip top. tak pernah2 belek, sebelum on siap belek2 lagi... (***tengah malu nie...) 

bukan tue jer, bila bawah kita bersih, en.suami pun rajin ler layan kita. kalau dulu seminggu sekali pun susah nak on, sekarang seminggu mau tiga kali ajak on..hahahha..ko yang letih nak...

jangan risau. JSB nie bila kita amalkan, makan, badan ringan. selepas bersama suami pastikan makan dua biji, dan tido. esok pasti cergas.

terus terang aku katakan, aku jual JSB bukan sbb nak untung. untung tak banyak mana pun, tapi pertama sekali nak tolong isteri2 di luar sana. rawatlah diri anda sendiri. en.suami hanya tahu guna sahaja. service kurang. jadi mahkota kita semua adalah bahagian intim. percaya lah. anda pasti tersenyum...

sekian...hihiihih..


berminat nak JSB, email aku

akucinta03@gmail.com

atau terus cal atau sms
0126122916


Sunday, May 26, 2013

Misteri Alam Ghaib

dengar tajuk mesti dah seram kan..huhuhuhu.. pengalaman mengajar aku sekeluarga. dalam tempoh seminggu yang lepas, kami sekeluarga di datangi dengan satu dugaan yang hebat. Maha Suci Allah.

Dugaan yang ada kihmah nya. Dugaan yang manyatukan dan mengeratkan lagi kami sekeluarga.
adik ipar aku yang tinggal bersama aku dan adik kandung nya yang juga tinggal bersama mak aku kena 'tak ingat'.

Allah itu Maha Besar. DIA maha mengatahui segalanya. begitu cantik penyusunan plot cerita yang disediakan. cukuplah aku hanya katanya yang adik ipar dan adiknya sakit begitu. kenapa dan mengapa. hanya kami sekeluarga yang tahu.

pengalaman aku, selain manusia, 'mahluk halus' dalam ertikata jin atau sewaktu dengannya telah hidup lama dari kita. apabila seseorang atau salah satu dari keluarga kita terkena sebegini, jangan sakiti mereka. tak perlu dalam erti kata lain 'sembelih' mahupun sakiti mereka dengan memicit dengan lada hitam mahupun kacang hijau.

perCayalah, apabila kamu berlembut dengan mereka, mereka pasti lebih lembut berbisara dengan kamu..TAPI.... jangan kelembutan mereka menyesatkan kamu.. ingat tue..

ya, Maha Suci Allah, aku dapat berbicara dengan mahluk halus ini. kau tak tahu mana datangnya kekuatan itu. mungkin sbb aku terlalu sayang akan kedua adik ku ini. bukan aku sahja dapat berbicara dengan mahluk ini, adik aku serta ayah jug ada pat berbicara dengan mereka. ALLAh Maha Mengetahui....

berbicaralah dengan meraka secara lemut..
"kenapa kau mengangu adik ku, kenapa kau datang. apa yang kau mahukan.."
cakap berulang kali, pujuk mereka berbicara. dalam kes adik aku mahluk ini tidak mahu bercakap, jadi hanya menulis. pelik bukan...
kdang2 bila fikir, tak logik semua ini. tak diterima dek akal. tapi itulah yang berlaku di depan mata.
Syukur alhhamdullilah, adik2 ku telah pulih sediakala, cuma adik aku, (adik ipar aku nyer adik) lupa siapa keluarga dia, dan hanya yang diingati ayah dia yang telah meninggal dunia, adik dia pun yang telah meninggal dunia, akak kandung dia (adik ipar aku), diri aku, adik aku sendiri, anak2 aku dan mak aku. hanya itu.

dan aku mohon pada kamu semua, doakan adik aku ini, AZURA BINTI RAUB agar, ingatan dia kembali pulih. mana tahu dengan keihlasan hati kamu mendoakan dia, dia akan sembuh.

ALLAH ITU MAHA BESAR LAGI MAHA MENGATAHUI. MINTA LAH PERTOLONGAN DARI NYA. SEGALA YANG DI PLOTKAN CERITA ADA KHIDMAH NYA. JANGAN BERHENTI MEMOHON PERTOLONGAN DARI NYA. SUJUD KEPADA NYA. DIA LAH MENCIPTA KITA, DAN DIA LAH JUGA BERHAK MENGAMBIL KITA.
ALLAHUKAKBAR!!! ALLAHUAKBAR!!! ALLAHUAKBAR!!!


*aku mempunyai gambar dan video akan hal ini, tapi biarlah kami sahaja yang mengetahuinya.

Thursday, May 16, 2013

My Love / Kesayangan ku

hari nie nak cerit apasal anak2 plak... bukan anak2 jer..anak2 buah aku sekali...huuhuhu..
setakat 17 Mei 2013, cucu mak aku ada 9 orang..wa..boleh tahan ramai... kalau semua berkumpul, penuh satu rumah. berselerak jangan cakap la..lintang pukang rumah jadi nyer..gaduh?? hihih..anak angah aku dan anak2 aku ler..asyik gaduh jer. tapi bila tak der menyebut..sorang kuat mengacau...mana tak nyer. tima baik...jgn ckap semua boleh share..tapi bila time mood tak der...mula la.

ok jom aku ceritakan satu persatu adik beradik aku. sebelum tue aku perkenalkan, ini mak dan ayah aku. dunia akhirat aku...kesayangan ku sampai ke jannah. kerana mereka, kami dapat melihat dunia..kerana mereka, kami dapat merasa kasih sayang dan kerana ajaran mereka, kami sepakat dan masih lagi bersama.. mak ayah, jasa kamu teramat besar. tak tertanggung dan terbalas oleh kami.. terima kasih mak ayah..
bukan setakat kesayangan anak2 tapi cucu pun sama.
hero aku. idola aku... tiada dapat menganti ayah aku. tiada orang sebaik ayah aku. tiada siapa dapat menjaga aku seperti ayah aku...


ibu ku.. terlalu sayang akan dirinya. lebih pada segala2nya. mengajar aku erti kesabaran, erti kasih sayang. aku sayang sangat dia..


pic paling romantik..sewaktu di mekah, mak tido dipangkuan ayah. romantik kan..





omg..cerita yang lelain tak menangis, tapi bila cerita pasal mak ayah mesti mengalir air mata. sbb terlalu sayang. amat sayang. tak terbalas rasanya apa yang mak ayah lakukan untuk besarkan aku...
ok. cerit apasal adik beradik plak...
yang nie along aku..hihihi. kuruskan. sama la ngan bini dia..kurus..tapi anak2 dia..perhhh..montel!!!!
yang sulung tue anak angkat dia. kak ipar aku ambik masa bujang dulu. walaupun anak angkat, kami tetap sayang dia...macam anak2 buah kami yang lain...
semua anak along aku perempuan...kena usaha lagi long, dapat hero malaya plak!!!




natasyah... dulu kemana2 pasti aku akan bawa dia.. dah macam anak aku dah..



Qalesyah..budak kuat meragam masa kecik2 dulu..huhuhuhu. sekarang dah baik..

qaisara...si montel!!!!




ok, cerit apasal angah aku plak..haa..klu korung nak tau, nie menantu kesayangan mak aku..hihihi..dulu sebelum kawen, kak ngah aku nie ler paling dia menyampah...tapi sekarang..jgn cakap..kesayangan...
mempunyai 2 orang anak. haikal dan afiq... si haikal, budak tagas. dulu lembut jer orang nyer..sekarang budak kuat wresling. bergasak jer..selalu gaduh ngan anak2 aku. tapi haikal selalu panggil aku ibu..hihihihi...dia nie suka iman. asal datang umah cari iman.. tapi tak tahan tue la, bergaduh jer...
afiq baru jer lahir. baru jer 2 bulan... jadi ngah kena berusaha lagi. kena cari heroin plak...



haikal..budak debab...


paling sayang adik dia. tak leh ambik..pegang pun tak kasi.. melaung2 suh letak adik dia.


haikal masa kecik!!!


haaa...aku anak no 3. anak pun 3 jer..hihhiii..2 hera 1 heroin. 3 pun dah cukup buat aku sakit kepala...bergasak jer.. tukang kacau ada..budak kuat melalak pun ada...






atul!!!! tembab kan...

budak sama baya... haikal dgn atul..tak leh dekat..mesti gaduh...
amar danish

muhammad iman
amirrudin. anak no4. baru kawen, jadi anak baru seorang.. alishah eryna..si tembab..mak nyer halus jer..macam budak sekolah. tapi anak..leh tahan debab. pun sama spises cam lelain masa kecik..meragam time nak tido...jgn risau yer dik, anak sulung dalam family nie mmg ragam dia hampir semua sama...kecuali anak angah aku..punya ler baik...tengok tv pun leh lelap la masa baby...

dengan amar. mas anie dia bujang lagi

dengan iman. masa nie diaorang bertunang dah..


ALISHA ERYNA BINTI AMIRRUDIN

pipi tembam pasal bisul...bkn eryn..tue, ibu dia...hihihi







dan yang keempat. adik perempuan aku. bln 6 nie nak kawen dah.. nie ler satu2 nyer adik perempuan aku.. hihih..tempat aku bergaduh dan mengadu. semakin nak kawen, semakin sakit kepala nak layan dia..hihihih.. aper pun aku tetap sayang dia. cantik orang nyer..tapi bengis..hahahah..
dia ni manja sebenarnya, tapi tak geti tunjukkan.




dengan en.tunang dia



dan yang bongsu. adik lelaki aku. baru habis SPM. adoi, duk umah ketuk duit aku jer keje dai..tokey balak pun leh bengkap la... nasib baik adik..kasi ler juga..baik kan akak ko nie..budak zaman sekarang nie lain betul pe'el dia la..mmg selalu kena marah dengan aku pun... dengan rambut..gaya.adddooii...
lagi satu klu sms dgn aku, aku leh jadi cam budak baru belajar tau..tak paham aku bahasa budak skung!!!
poyo giler muka..mas nie budak sekolah lagi..lom nak berapa bujang la..



apa pesen ko nie dik!!!

dah macam bangla dik!!

ok. tue dia adik beradik aku. tinggal dua jer lom kawen, masuk bulan 6 nie sorang dah jadi bini orang. tinggal ler yang bongsu nie..hihihi...

ok, berbalik pada cerita anak2 buah aku, jom kita layan bila anak2 buah serta anak2 aku berkumpul..GAMAT!!!