Wednesday, March 27, 2013

Segmen : 300 Bloggers





jom reramai join segmen nie..sangat mudah k..
anjuran : bro paly

Monday, March 18, 2013

Adik Amar kena Virus!!!

kesian anak aku. kesemua anak2 aku dah terkena jangkitan virus..virus chiken pox ler..aku ler pembawa virus tue..
alhamdullilah, adik amar kena tak teruk macam abg iman dia. abg iman penuh satu badan, sampai kat kemaluan pun ada tumbuh. kesian aku tgk. aku pun cuti ler seminggu jaga anak sulung aku tue. 
adik amar, alhamdullilah, mak aku tolong jaga. dia tak banyak kerenah. merengek pun sikit2..tahan betul anak ibu. 
sekarang dia dah nak beransur pulih. dalam satu dua ari nie insyallah dah boleh gie nursery..hihihiih






gambar masa sambut birthday amar danish yang ke 3...

Tuesday, March 12, 2013

Testemoni Jamu Seri Bonda


jom kita tengok testimoni penguna-penguna Jamu Seri Bonda ni...






ok...aku dah bagi testimoni aku kan.korang ada baca tak? hihihi..
nie testimoni aku selepas mengamalkan jamu Seri Bonda nie...

sebenarnya nak cerita dalam2 pun malu..kang tersilap cakap, kita buka aib sendiri. yang aku boleh katakan, jamu nie memang bagus.
amat sesuai dimiliki oleh sesiapa. harga pun sangat berpatutan.
aku pasti, suami korung akan tersenyum puas dengan kehebatan korung..hihiihi..
tido mesti peluk la korung..hihiih

berminat? call aku,
0126122916

atau emailkan ke
akucinta03@gmail.com


Sedihnye....

terkilan sangat..sangat-sangat terkilan. gambar-gambar kenangan aku, masa aku bujang, masa kawen, dan paling berharga gambar anak2 semua hilang..hilang kat dalam pendrive...tak dapat diselamatkan..
paling aku sedih, gambar anak2 aku baru lahir tue..ke tiga2 anak aku..tak der..sedih giler la..
aku sayang betul gambar2 tue..dan kesmua gambar2 tue aku tak der buat salinan..
 
aarrrggghhhh..terbayang gambar iman baru lahir...gambar amar danish, dan atul..gambar ketiga2 anak aku masih kecik..aaarrrgghhh....stresss!!!!
 
hanya gambar nie jer aku ada dala simpanan..gambar iman dan danish..atul'ain tak der...yang lain semua musnah!! berkecai hati ni...
 
masa ni muhammad iman setahun lebih, adik amar dlm lima bulan


adik amar masa umur dua hari...

adik amar

muhamad iman 2 tahun

adik amar

adik amar baru belajar menyiarap

muhammad iman... 2 tahun

coomooot nye anak ibu


iman sayang ibu


iman sayng adik amar


iman bergaya

muhammad iman
bukan gambar jer hilang, video anak2 aku masa kecik semua hilang...argghh...mmg terkilan...terkilan sangat..kang best klu doremon wujud sekarang nie..nak jer aku patah balik masa...
 
 
 

Monday, March 11, 2013

Selamat Hari Lahir Amar Danish

 

 selamat hari lahir sayang..dah besar dah anak ibu yang sorang nie...hati nie genap awak 3 tahun...
kesian..dihari lahir awak nie., awak kena chiken pox plak...tak jadi nak sambut birthday kat nursery..tak per..dah sihat nnt kita buat ye sayang...
 
sayang tahu tak, masa ibu lahirkan awk, teramat2 sakit syg..ibu mmg cuba untuk melahirkan secara normal. ulang alik cheak up dengan doktor pakar.
09.03.2010, tanda lahir, darah keluar berserta lendir. ibu terus pergi hospital melaka.
masa umor setahun. baru dpat kaki.
ok, tak sakit lagi masa nie. kena tahan wad, seluk jangan cakap..mmg banyak kali...tak per, untuk anak ibu, ibu sanggup sayang..
 
12.03.2010, ibu di tolok ke dewan bersalin. ibu masih lagi tak sakit. sengal jer gitu.
kawan baik. iman tiga tahun, amar setahun
kemudian, nurse datang, bawa satu ubat. ibu dipakaikan satu alat. induse secara air katanya. satu drip dimasukkan ketangan ibu, sambil masukkan ubat tahan sakit, nurse kata kat ibu
"ok sekejab lagi awak akan sakit"
baru dapat kaki..rindu kat awak sayang...
ibu boleh gelak plak..dan betul...dalam setengah jam lepas tue, perut ibu memulas2... ya allah, macam nie agaknya bersalin normal.
sakit tak tahan ibu...macam nak tercabut pinggang nie.. rasa nak berak, tapi tak leh berak. bila di kenang2kan..malu jer. ibu merayu kat nurse kat doktor..tak kuat betul ibu.
 
ibu sedaya upaya nak bersalin normal sayang, tapi pintu rahim ibu hanya buka 5 sahaja. ibu betul tak terdaya. smapi ibu katakan pada doktor
"keluarkan lah doktor budak nie, saya tak tahan lagi nie..."
 
sakit sayang..dan doktor buat keputusan ibu akan dioperate. abah dipanggil untuk sain. ibu jumpa abah. ibu mahu abah tengok keadaan ibu. terkejut abah sayang. mmg ibu teruk..huhuhuuh
 
dewan bedah penuh sayang. ibu terpaksa tunggu lagi. ibu dah merayu2 kat doktor. ibu sakit tak tahan... teruk kan ibu...
 
alhamdullilah, dapat masuk juga dewan bersalin. sewaktu di bedah, ibu kehilangan banyak darah. selepas awak dikeluarkan, ibu mabuk. katanya ibu kehilangan banyak darah.
2 tahun. lasak!!!
 
sewaktu bersalinkan awak mmg banyak dugaan. tapi ibu syukur, kerana lahirnya awak, seberat 3.9 sihat dan sangat comel. hilang semua sakit ibu sayang.
budak comot!!!
 
dan sekarang anak ibu yang hensem nie dah tiga tahun. jadilah anak yang solehah dan sentiasa taat pada perintah Allah. ibu akan sentiasa mendoakan anak-anak ibu bahagia dan dirahmati allah.
hensem kan anak ibu?
 
tiga tahun...anak ibu yang comel!!!
 
"Ya allah, Ya Tuhan ku, jadikan lah anak ku, Amar Danish seorang anak yang soleha. rahmati lah ia. lindungilah ia dari hasutan syaitan, jauhilah ia dari godaan syaitan. Ya Allah lembutkanlah hati anak ku, Amar danish sepertimana kau lembutkan besi..
aku bermohon darimu Ya Allah..."
 

 
 


Sunday, March 10, 2013

Stiker

KOD : ST01

KOD : ST02


KOD : ST03

KOD : ST04

KOD : ST06

KOD : ST05







Tuesday, March 5, 2013

Atul'ain dah masuk taska!!!

ok. aku dah masukkan ketiga2 anak aku ke taska..hihii..tak mau membebankan mak aku lagi..secara aotomatik, aku menjadi lebih displin uruskan masa...**dalam perubahan...

mula mmg ada susah risau sbb, ye onkossss..tiga orang anak dah masuk taska..taska yang tak ditanggung kerajaan..erm..tau2 jer la..tiga orang anak aku dah kena bayar RM340...nie pun ehsan teacher sana kurangkan..nasib baik orner taska faham..

alhamdullilah..aku amat berpuashati dengan TASKA MANJA FAIRASAFWA ...setakat nie anak2 aku tak pernah merungut. dan hapie jer bangun pagi, nak ke sekolah. 
jom layan gambar adik atul'ain kat taska...


jeling saper tue dik....garang awk ye...




adik amar yang memerhati..hihihi..bodygrud