Wednesday, March 28, 2012

penari seks tiang denda RM25 jer????



SEREMBAN - Tiga wanita beragama Islam didenda RM25 seorang oleh Mahkamah Majistret di sini semalam selepas mengaku bersalah atas tuduhan berkelakuan kurang sopan dengan melakukan aksi tarian tiang di sebuah pusat hiburan di Nilai dekat sini Sabtu lalu.
Faiqah Azizan, 24, Nurul Huda Abdul Rahman, 23, dan Nooranishah Mohamad Isa, 19, membuat pengakuan itu selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Mohamad Izwan Mohamed Noh.
Mengikut pertuduhan, ketiga-tiga wanita tersebut yang berasal dari Kuala Lumpur didakwa mempamerkan tarian tiang di atas pentas dengan pakaian kurang sopan di tempat hiburan awam.
Pertuduhan dibuat mengikut Seksyen 21 Akta Kesalahan-Kesalahan Kecil 1955 yang mengenakan hukuman denda tidak lebih RM25 atau penjara maksimum 14 hari jika sabit kesalahan.
Mereka adalah tertuduh beragama Islam yang pertama di Negeri Sembilan disabitkan kesalahan melakukan tarian tiang di bawah akta tersebut.
Mohamad Izwan dalam penghakimanannya berharap kesemua tertuduh insaf dan tidak mengulangi perbuatan itu demi menjaga nama baik diri dan keluarga mereka


_______________________________________________

aik...denda RM25 je??? tue sebab agaknya pesalah nie leh masih leh tersenyum jer...aku pelik la kenap denda hanya RM25 jer...tak insaf langsung orang tue...dapat tips menari pun lebih...setakat RM25...

yang bebudak nie plak (pesalah..) banyak2 keje kenapa la ko buat benda2 nie semua..wat malu jer dik oiitt...banyak lagi kerja lain ko leh buat...ala mesti ko pikir...kalau kena tangkap pun kena denda 25 inggit jer..

APER DE HAL!!!!


Tuesday, March 27, 2012

penyakit baru...

huhuhu..jangan terkejut plak...bukannya penyakit kronik pun....cuma aku perasan sejak akhir-akhir nie aku nie pelupa la..pastu cepat sangat blur....lagi satu tak tentu arah..naper yer???
aku banyak berkhayal la...kadang-kadang aku rasa cam tak betol jer...(leh ker cam tue?)...

bukan apa..kadang-kadang...tengah syok dok cerita nie..alih2 blur...lupa nak cakap..
pastukan...kalau aku tengah cerita jangan ler ada yang sampuk...klu tak kena time, aku blur...LAMBAT PICKUP!!!!!

kalau kat rumah lagi ler..uruskan anak2...pun sma..kang aku bawak botol susu ke dapur, pastu tiba2 blur...lupa nak buat apa??? kenapa erk????
aku rasa cam kronik jer...

tapi aku satu jer tak lupa...wahahhahaha...(gelak gatal lagi...)
kata member aku...nak kata ko nie pembawakan budak...ko tak ngandung...
waaa....tak mungkin k...tak kan jadi nyer.....sebab????

sebab aku memang dah tak leh mengandung lagi....( muka sedih....) bukan rezeki aku lagi...Tuhan hanya beri aku zuriat 3 jer...melainkan kuasa dia...keajaiban berlaku....

dan yang pasti nyer sekarang..aku pelik kenapa dengan diri aku nie..aku tak suka....member aku kata, mungkin ada sesuatu yang ko fikirkan...apa benda yang menyemak fikiran aku nie yer??

KENAPA DENGAN KO NIE??????


Sunday, March 25, 2012

opppssss....

 
kelakar la bila dikenang2 kan...kan aku ada cerita pasal seorang pemimpin yang dulu aku rasa memang dia baik..tapi rupa nya...hampeh..tak mau dengar kata orang bawahan dia..langsung tak mahu dengar luahan orang bawahan dia.....

hari nie aku dapat berita, dia leh terasa lak gan aku..aaaaiiikkkk....
boleh plak cakap dalam meating gan pegawai bawahan dia, yang aku nie nampak dia, pandang dia aku buat muka...hhheeellloooo...yang terasa sangat kenapa?? tak sangka ler plak gan aku pun ko nak pandang....ko kan pegawai terhormat...tak kan dengan orang bawahan cam aku nie ko nak pandang...

kenapa nak terasa sangat??? ker ko terasa yang ko wat keputusan kurang bijak...tue la dengar sangat cakap pegawai ko...kan dah menyusahkan orang..pastu tak betol..ada ker patut tempatkan aku kat unit lain dan masih wat lagi kerja lama aku kat unit lama...kan tak betul..aku kan berhubung dengan public...haaa...kan dah kena complain....

pastu nak tarik keputusan tu rasa macam tercabar plak..pelik aku pemimpin cam nie la...tak salahkan kalau seorang pemimpin minta maaf dengan orang bawahan..aku bukan nyer suruh ko melutut minta maaf gan aku...just tarik balik jer keputusan tue..tak jatuh nye reputasi ko...

la nie...terbaru..cerita baru...pegawai terbagus kat tempat aku nie...selaku bos lama aku tue, leh buat cerita plak kat dalam meating..cakap aku tak buat keje dua bulan...memang besar kesialan dia la...aper wayar otak dia dah putus ker??/ yang selama nie aku bawak permohonan aku dalam meating tue apa??? ker orang lain yang buat??? aduuhhh...nie semua orang2 yang terlebih bijak pandai....sampai dah tak leh pikir....ko nak dapat kerani baru, buat kerja aku tue, jangan la ko nak buruk2 kan aku...ko tu dah la mengandung..kang anak ko terkenan aku baru atau...oopppsssss......tak pe tak per..aku kan ccuuuttteeeee!!!!

aper pun...terima kasih la yer...terima kasih bebanyak..aku pun malas nak ambil tahu semua tue..yang aku tahu..aku dah buat kerja aku..dan aku nak buat kerja aku kat bawah...jadi bos baru aku dah boleh bagi aku kerja..akan ku buktikan yang aku nie bukan seperti yang dikatakan...

yakin boleh!!!!!

Thursday, March 22, 2012

kunci....

Selepas perbualan en.suami dgn kwn dia kat telefon..mengenai kunci antik tembaga...

En. Suami : kunci apa sampai 7 inci.....mahal lak tu...

Akue : ada...sy tau satu je kunci besar nie...

Sambil tersengih...x pandang dia pun....tapi tau muka dia dah blur2... Dia ambil pembaris....

En.suami : mak oit...besar nye 7 inci mcm abg nye...patut ler mahal...


Aku dah gelak2.... Paham gupe nyer...terus bgn dr situ siapkan diri....wahahaha...mlm jumaat ko...anak2 dah tido...

**** gelak gedik.....


Maaf ye...agak lucah ckit mlm n....


Published with Blogger-droid v2.0.4

Wednesday, March 21, 2012

barang antik

hari nie aku nak cerita pasal barang antik lagi..huhuhuh...barang saper semua nie...biasala....en. suami nyer...

barang pertama yang nak dok cerita, benda nie..jam dinding...jam nie masih boleh berfungsi lagi ok....dan leh set time...dia ada mengeluarkan bunyi..dan bunyi dia kadang memeranjatkan aku...huhuhuu...mana tak nyer..tengah syok2 layan feeling alih dia berbunyi lak..mau tak terkejut....

barang no dua aku nak ceti, nie...radio antik...sangat cantik...tapi sayang tak leh guna..sesuai untuk hiasan....aku memang suka sangat radio nie..memang cantik....



dan yang seterusnya...kipas angin..haaa..yang nie confrim puas hati...coz masih elok dan boleh pakai..mula-mula dulu aku pandang sengkek jer bende alah nie..tapi memang angin ia kuat...buka suiz 1 jer dah laju...lom 2 gan 3...memang puas hati....


yang nie plak surat kabo lama...aku pun lupa tahun bila....
* abaikan kaki anak aku tue...

seterusnya, lampu neon eh???aku pun tak tahu nama nie...huhuhu...nie ketogori lama gak tau...



ha...nie air botol...air nie leh minum gak tau..tapi nasib ler kalau korung kena masuk spital...wahahahah...




seterika lama...berat gile bende alah nie...


ni tak tahu apa nama...huhuhuhu..




kemera antik...puas en.suami belik2 cam ner nak guna bende alah nie...


dan akhir sekali poster lama....memang lawa...poster nie masa zaman2 kemerdekaan dulu....cantik...






semua barangan antik nie untuk dijual..huhuhuh...kalau ada sesiapa yang berminat...leh cari en.suami saya yer...macamana nak cari dia....call sudah ler...
014-3256185.....
hanya yang berminat nak beli barang antik nie jer yer...bukan barang lain yeeeee....

comel nyer dia.....

huhuhuh...comel nyer anak aku nie....geram aku tengok....huhuhuh...nie semua adik aku punya keje...dok pakaikan dia tudung...huhuhu...yang pelik nya, qurratul tak cabut pun tudung tue...bila semua orang dok puji dia...wa..makin sengih2 dia...bila orang sibuk dok snap gambar dia....makin suka la dia...

wa....komain yer anak ibu nie..ikut saper ler tue...huhuhu...mesti ler ikut ibu dia yang comel nie....wahahahahha.....jangan ler korang nak wat muntah2 hijau....
ok, jom layan pic gedik comel nur qurratul'ain....







Tuesday, March 20, 2012

rindu....

sekarang nie aku tengah rindu sangat kat dia...kat anak aku...MUHAMMAD IMAN.....kesian iman..pepagi ibu dah marah iman...jahat ibu...kesian anak ibu...ibu tak buat lagi yer sayang...IBU MINTA MAAF....rasa cam nak balik jer jumpa anak aku sekarang nie....