Sunday, March 12, 2017

HAPPY BIRTHDAY AMAR DANISH

     12 FERBRUARI 2017
--------------------------------------------
selamat hari lahir sayang..
ibu minta maaf, di hari lahir awk, ibu buat awak sedih...
ibu malukan awk.. maaf syg.. ibu x sengaja...
ibu sgt xcited untuk jumpa awk ngan abg kat sek. ibu dah beli kek n sedikit makanan untuk kita lepak sesama kat dpn sek awk...
bila ibu sampai je, ibu dpt tau abah awk dah lama ambik awk dr sek. ibu jd sgt marah sbb abah awk x bgtau ibu yg dia dah ambil awk semua. walhal dia tau ibu cuti, n ibu bawa adik awk, atul tido ngan ibu. knp susah sgt abah awk tue bgtau ibu??

n ibu sebenarnya mmg x nak gaduh dgn abah awk dpn public. itu sbb ibu tunggu awk semua dlm kereta. alih² abah keluar n buat ibu marah... dia boleh ckp..
"kau sape???"
ibu terus naik hangin syg.. ibu x pernah nak pisahkan awk ngan abah awk.. n ibu x pernah halang dia nak jumpa awk semua. tp kenapa time ibu nak jumpa awk dia buat mcm tu?? n boleh plak dia persoalkan siapa ibu???

maaf kan ibu iman.. maafkan ibu amar,dan maafkan ibu atul..
serius ibu klu x de awk, ibu dah lama tinggalkan dunia nie syg... ibu x yakin ibu dpt tempuh dugaan nie syg...
ibu kuat sbb kamu semua..
ibu kuat sbb kasih syg kamu semua...

ibu tahu kamu semua tak puas dgn ibukan?? mcm tue gak ibu..
alangkah adik awk atul sehari tido ngan ibu pun nangis nak duduk dgn ibu lagi.. nie kan awk.. tak sampai 30 minit jumpa ibu...

ibu sgt marah abah awk tak bgtau ibu awk dah leh balik awal. klu ibu tau awk leh balik awal dah lama ibu ambik awk, dan kita habiskan masa bersama syg.. knp dia terlalu kejam??

susah ke dia nak bgtau ibu, awk semua dah boleh balik??
awk tau x syg... ibu nak sgt dtg kat awk mlm nie.. mcmn yg awk minta. suruh ibu dtg mlm kat sek. tp ibu x boleh la syg.. ibu x cukup duit nak tuang minyak syg.. awk tau ibu tgh susahkan syg..

sabar eh syg.. ibu akan cari duit syg... ibu akan kumpul duit.. ibu akan ambil awk semua duduk dgn ibu... kita berempat sahaja.. sabar eh syg.. doakan ibu syg.. supaya ibu kuat.. supaya ibu x buat benda bodoh syg...

iman...
maafkan ibu.. ibu syg awk... terlalu syg...

amar..
maafkan ibu syg... ibu syg awk juga.. tersgt syggg... maafkan ibu rosakkan birthday awk.. tak pernah awk nangis.. itu pertama kali ibu tgk awk nangis bila ibi wish birthday awk. ibu bg awk kek.. bila ibu peluk awk.. awk nangis semahunya dlm pelukkan ibu.. ya allah anak aku...
ibu dpt rasa syg apa yg awk rasa....

atul...
maafkan ibu syg.. ibu pun syg awk sgt syg...ibu tahu awk demam sbb rindukan ibu.. n awk x puas pun tido dgn ibukan.. awk mkn byk bila ibu suapkan awk.. n awk ckp.. "atul x kisah mkn apa janji ibu masak atul rasa semua sedap!!"
terima kasih syg.... jgn nangis eh.. ibu janji syg.. ibu akan ambil awk semua blk...

------------------------------------------------------------------

apa aku rasa??
pernah rasa dah fedup dgn kehidupan??
pernah rasa nak gila?
pernah rasa nak bunuh diri??
itu yg aku rasa... nak bunuh org pun aku rasa ada...
geram, marah, sedih, kecewa,
yg aku mampu buat??
tak.. aku x mampu buat apa..
sabarkan hati... cuba pujuk diri...

sabar sikin... akan sampai saat itu..
berdiri.. berjalan la walaupun dgn payah sekali pun.. demi anak² kau... demi kebahagiaan anak kau bersama kau..

aku jd tak hirau dgn keadaan sekeliling..
aku jd tak ambil tahu hal org walaupun hal keluarga aku sendiri.. sbb bg aku benda itu semua pahit!!!!
aku masih x boleh lupa keadaan anak²...
aku masih belum lupa hinaan mereka... tuduhan mereka...
dan aku yakin mereka akan terus menerus menyalahkan aku..

perit.. pahit..
pahitnya kehidupan aku skrg...
sgt pahit!!!

No comments: