Saturday, January 7, 2017

B.O.D.O.H

sejak dua menjak nie aku rasa mcm aku nie makin kasau.. makin ada sifat pentingkan diri.. aku dah malas nak ambik port org lain.. aku makin kuat menyumpah.. aku makin malas layan org lain.. yg aku tau aku, anak² aku n mak ayah aku..
hari nie plak aku rasa mcm bangang je.. sial dowh... aku jadi makin menyampah ngan jantan nie.. mcm sial.. kau syg kau dtg, kau benci ko blah.. blah mcm tue je.. bagussss... sgt bagusss..
fedup aku ngan permainan dunia nie.. bosan.. hati n perasaan.. makin parah dah aku rasa aku nie..aku ari nie punya biol aku gie ketung rambut aku.. potong gambut jd mcm sial.. lagi makin hangin aku.. mcm bangang dah rupa aku.. bodoh tul potong rambut aku.. tak cantik!!
esok aku nak gie owter.. gie kedai lelaki..hahhaha... dah alang² mcm jantan.. baik potong kasi habis lagi.. haa.. bila rupa dah mcm jantan.. tak der market.  so x de la aku nak layan perasaan.. hahahhaha..
balik je potong rambut anak² semua menjerit... iman ngan amar mmg marah betul aku potong rambut mcm lelaki..
"ibu mn leh jadi lelaki!!!"
"amar x kenal ibu la.. mcm org lain!!"
ngek tul... bila aku dok marah diaorg gelak.. ketawakan aku.. perghh hangin ibu nakkk..
"suara pompan, muka lelaki!!"
adooiiii.. lg spoil ibu nak.... tak pe la syg.. biar la ibu x cantik.. tak de la ibu ko nie org nak.. hahahha.. lg pun dah mmg selama nie ibu jadi ayah korung kan... so ok la tue kannn...

No comments: