Friday, December 23, 2016

Simpan Sikit Bengap Tu!!!

tolong la simpan sikit bengong ko tue...
berpuluh kali aku ckp, jgn kau ingatkan aku kisah² lama..aku mmg dah x nak ingat dah.. dan mmg aku x akan ingat!!

boleh plak kau tanya aku, ari nie ari apa??? adoiii.. biol la kau nie.. bila aku kata aku x tau, naik hangin plak.. mengugut aku.. jgn jd bangang ok.. simpan bangang kau tue..

aku nie dr boleh ikhlas maafkan kau, terus jd meroyan!!! sbb kau nya perangai..
aku tak akan mengemis la kat kau.. kau punya pasal kau nak bg ke tak.. n aku tak akan tuntut hak anak kau.. sbb bg aku, tue tanggungjawab kau.. n aku yakin anak aku tau sape lagi syg diaorg...

kau sendiri tak nak timbulkan, ambik anak² kau kan.. nnt jgn ckp aku sekat plak.. bgtau family kau tue hasut anak² aku jgn ikut perangai ibu??? kali n kalau sampai kat telinga aku, mmg aku jumpa akk² abg kau.. aku sound sorng²...

ishhh.. skrg nie mmg aku x leh dengau la org dok sebut nama kau.. mmg aku dok maki je.. dpn org kau mmg org ckp baik.. pijak semut pun x mati.. bukan semut je.. gajah tue pun kau pijak x mati la..
walhal perangaii.. mcm musibat!!

hilang mood aku siot.. benci betul aku skrg n kat kau... eeee... bila aku dah senyap, malas layan kau, kau timbul valik bakaukan hati aku.. bangang!!!

kisah perkahwinan aku dulu, adalah kisah hitam bg aku.. terlalu byk pahit dr manisnya.. kau pulak dok mengigatkan aku kepahitan tue.. mmg kau nak makan maki aku la kan!!!

sorie la.. dlm byk hal, dgn kau nie je mulut aku betul aku x leh nak cover... aku maki tahap kaw nya..

No comments: