Saturday, December 31, 2016

Sepetang Bersama Anak²

dah lama aku x bawa anak² dtg sini..
tetiba smlm rasa nak dtg sini bawa anak² aku... huhuhu..dekat je pun ngan rumah...

balik je selesai antar brg smlm, dlm jam 5.40ptg aku ajak anak² dtg sini.. happy la.. suka.. huhuhuhu. 

bdn yg terasa penat, hilang bila tgk anak² happy..  kat sini ramai gak family dtg bawa anak² beriadah.. tempat ok la.. tp satu yg aku lemau kat sini... NYAMUK BANYAK!!! besau² nyamuk..

dulu aku selalu bawa bdk kat sini.. bila aku rasa ada problem.. n bosan, balik keje je, masa tu keje govement, mesti aku bawa... lagi satu...aku sebenarnya nak kasi diaorg letih.. senang..awal tido mlm nnt.. hahahahah.. ngek kan aku???

apapun, anak² aku tetap happy bila ajak ke sini... walaupun ibu bawa dekat, semua happy n ucapkan terima kasih bersungguh!!!

No comments: