Saturday, December 31, 2016

HAPPY BIRTHDAY!!!!

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!
hahahhaha..wish tuk diri sendiri..
pejam celik, pejam celik aku dah 31...
perghhh alhir tahun kauuu.. member aku semua dah genap 31, 11 bln dah.. aku baru masuk 31... tue sbb aku nie mudaaa je.. wahahahah... *sila muntah hijau!!!

mcm biasa.. tahun² yg lepas.. x ada yg spesial pun birthday aku nie... huhuhuhu.. aku pun x pernah nak sambut..

tp tahun nie, mmg aku dah niat, aku nak habiskan masa dengan anak² aku...
so 'dia' pun nak joint sekali aku, n dia bg cadangan bawa gie mandi... kitaorg gie ulu bendul, tempat mandi manda kat sana.. aku kali kedua gie sana.. last dulu aku gie masa tue aku ikut member aku.. zaman bujang dulu..

aku masak siap² kat umah. aku masak nasi ayam.. so sonang.... sblm gerak aku dptkan mak dulu.. aku siap hidangkan mak nasi, n aku salam mak..
"mak ari nie ari jadi ckin... terima kasih mak, lahirkan anak mak nie.. n minta maaf mak ckin selalu buat mak marah..."
peluk kuat² n cium mak!!!!

so kitaorg gerak pun dah lmbt, sbb aku siapkan keje aku sikit, n pastu masak. sampai sana dah kul 5 kot. best tempat dia.. ada kolam.. dr air terjum tue.. sejuk nak mampus kau!!! sejuk gila!!!!

anak² jgn ckp.. semua syok lee..  masing² dah pandai bawa diri.. aku kasi diaorg mandi kat tempat yg cetek je.. aku x mandi sangat.. dok jaga husna lee... husna x tahan sejuk.. melalak je dia.  hahahah.. x puas rasanya aku berendam kat sana...

kitaorg blk dlm jam 6.40.. balik semua lapo...hahahha.. sblm gerak gie beli jagung cup. mmg kesukaan anak² aku.. pantang nampak jagung...

sampai jasin dlm jam 9.30.. huhuhuhu.. ikutkan aku nak lagi bawa anak² aku jalan.. aku nak habiskan masa sampai kul 12 klu leh!!! aku nak bawa gie karok atau melepak ngan anak aku kat mcd.. tp mcm tak larat la plak.. huhuhu..

skrg nie.. aku tgh menaip blog nie kat dpn family store!!!! hahahah.. br lepas beli pampers husna.. n termenung kejab... tue yg rasa nak membebel kat sini...

ok lah.. aku nak balik dah nie... mesti anak² aku dok tunggu aku kat umah...

"SELAMAT HARI LAHIR NOORASIKIN MOHAMAD.. SEMOGA KAU SENTIASA KUAT DLM TEMPUHI KEHIDUPAN DI DUNIA NIE YG PENUH DENGAN PENIPUAN!!! huhuhuhu.. SEMOGA ADA KEMANISAN DLM KEHIDUPAN... SEMOGA KAU TABAH N CEKAL DLM MEMBESARKAN ANAK² KAU.. SEMOGA KAU DIMURAHI REZEKI... DAN.. SEMOGA SEGALA URUSAN KAU DUNIA AKHIRAT DIPERMUDAHKAN... AMIN...."

No comments: