Sunday, June 12, 2016

ragam manusia

memacam ragam manusia..
kdg pelik pun ada..
yg sorg dah bebulan x ambik anak.. berkali suruh ambik, dia kata bz keje.. dah tue dah mula kedekut plakkkkkkkk.... ku pikirkan ko ikhlas n dah berubah.. rupanya.. ada lagi meroyannn...

yg sorg lagi.. x kasi tgk anak.. dah tue anak kecik yg ada nie pun x kisah.. dah nak berjalan dah anak ko.. adoiiii.. nnt jgn salah kan org plak..

yg org x alami plak.. jgn pernah ckp.. tue la..sape suh cerai berai..kan anak jadi mangsa...
tahukan anda.. lebih baik bercerai drpd anak² hidup depan mata tgk kauorg laki bini gaduh.. gaduh.. gaduh.. mental dibuatnya!!
tak semua perkahwinan itu bahagia.. dan tak semua alami apa yang kita alami.. memasing ada bahagian yg dpt...
ada yg alamai.... jauhhh tapi sentiasa dekat..
ada yg alami... dekat tapi semakin jauh...

ingat.. nie amanah ALLAH.. yg putus kita.. bukan anak².. anak² still berbin/berbintikan kau.. jadi mohon sedar...

aku ingat kat kau dah berubah... x meroyan lagi... rupanya masih mcm dulu...huhuhuhu...
anak² kau.. first time puasa.. belajar puasa.. sekali pun kau tak pernah nak ckp atau ajak berbuka sesama ngan anak².. anak² sampai ckp.. kau tipu diaorg.. jgn ckp aku plak hasut.. aku dah byk kali ckp kan.. ambik bdk.. ambik.. bawa tido.. dah berbulan kau x ambik.. br dua kali kau jumpa kejab.. ajak mkn... pastu la ni meroyan... aku baru ingat nak kasi kau beraya ngan anak² tahun nie.. dah kau buat peel mcm nie.. kesian bdk...

kau pikirla... mana yg baik.. x nak ckp bebyk... cuma aku nak bgtau... jgn salahkan aku..

SELAMAT BERPUASA

No comments: