Wednesday, June 8, 2016

PUASA 2016

dah lama x up datekan...huhuhu
SELAMAT BERPUASA SEMUA!!!
bulan puasa tahun nie.. aku x niaga bazar... huhuhu..
tp niaga gak.. hahahha.. tolong jualkan ayah aku nya la...

JUS MANGGA PAK IP!!!
MERECIK HAWAU!!

Memang pekat likat manis
rasa sekali terbayang² wajah aku tau.
jhahahahaha.. sbb aku yg menjualkan??
perasan mak nakkkkk!!

tahun nie gak, anak ibu, muhammad iman dan amar danish strat berpuasa..
first time belajar puasa.. alhamdullilah.. iman berjaya.  amar skip 1 hari.. masa tue dah jam 4.30.. muka dia dah merah padam dah.. kesian sgt..so bg la dia minum air..

iman plak.. hari first berbuka aku bantai gelak.. bayangkan dlm pinggan semua depan mata dia, dia isi dlm pinggan.. x tentu arah!!! mak ckp "ibu awak mcm nie la dulu.  hahahah"

last² tak habis.. minum air je bergelas².. n nak habis.. makan sampai nak muntah!!

2 comments:

Ahmad Syafawi said...

Bagus2...boleh senyum lagi walaupun berpuasa...������

Ahmad Syafawi said...

Bagus2...boleh senyum lagi walaupun berpuasa...������