Monday, May 9, 2016

"Title Janda"

assalamualikum cinta!!!!!
apa khabar semua??? sihat...
fuhhh..lama sgt aku tak membebelkan... rasa mcm nak strat membebel balik..hahahahah..

pejam celik aku dah pegang status 'single mother' nie hampir dua tahun dah...
dan dengan status nie buat aku makin kenal dunia..
sape kawan, sape lawan
sape musuh sape sayang....


entah la..agaknya mmg dari dulu kot status  mak jan nie orang pandang serong..
cuma sekarang kurang sikit..mybe sebab orang sekapal aku nie lantang bersuara pertahankan nasib mereka.
klu dulu, zaman mak kita, jaga tingkah laku.. tak nak org pandang serong agaknya..
skrg tidak... ko ckp lelebiih mau makan maki kau...






entahlah...kenapa erk???
orang lelaki, baik bujang, baik laki orang, baik duda, baik tunang orang klu dengo janda je..mula lah...ambik kesempatan. yup bkn semua mcm tue..tapi setakat nie hampir 2 tahun nie aku boleh dikatakan 98% sama...
hahahhahaah...
orang sekapal aku, kita kuat..jgn cepat cair dengan hawau2 nie.. ckp lembut lidah..take care nak mampus..
tiap pagi say good morning, lunch ingatkan..mlm berwasap skung..
semuanya dusta sayang...DUSTA!!!!
yang pompan plak, tak semua la..ada la dua tiga..
asal ko kawan ngan lelaki je ko ckp mengedik..
nak2 kau kawan ngan laki orang..
haa..siap la kau...babi sondol ladang la..
setan la..adoiii..buka la sikit minda tue..
laki ko dah asyik dok cari mak jan nie...
gie ikat laki kau!!!
pastu asal mewah sikit kau cakap org sponser....
kak oitt..ko tau tak... mencelanak dia cari duit..
sesenang ko nak ckp org sponser!!!
ingat...
"nasib org2 mcm aku dah nampak..jgn sbb sinis kau nnt kau akan jadi macam kami!!! masa tue baru kau tau tinggi langgit kehidupan nie..."
so.. jaga mulut!!!





ok.. tue je nak bebel...
aku sgt respek pada org2 sekapal aku yang lama bersendirian...
moga aku diberi kekuatan seperti mereka..
moga aku dilindungi ALLAH dari manusia2 yang hipokrit!!

ok.. nah aku blanjer sikit kesayangan aku

kekuatan aku!!!

MUHAMMAD IMAN
AMAR DANISH
NUR QURRATUL'AIN
NUR SYAZAZLINA HUSNA

4 comments:

Ahmad Syafawi said...
This comment has been removed by the author.
Ahmad Syafawi said...
This comment has been removed by the author.
Ahmad Syafawi said...

Amin......iman....amar....atul...husna.....😍😍😍

Ahmad Syafawi said...

Amin......iman....amar....atul...husna.....😍😍😍