Tuesday, May 24, 2016

BBQ - Pantai Morib-

-------------------------------

*TT BBQ LEPAKING* *SUAIKENAL*
*RAMAS MESRA*

Lokasi :- *pantai morib*
Tarikh  :- *21/5/2016*
                  *Sabtu*
                  *wesak day*
Masa   :- *10am-4pm*
Bayaran:- *Rm15*
*Menu* :-
1)ayam baka
2)ikan baka
3)hot dog
4)mee/mee hoon/nasi
5)air

*Senarai yg hadir*:-
1)mia
2)ekin
3)k.rini
4)ira
5)Kak sue
6)meka
7)celan
8)jila
9)jula
10)bun
11)shah ckom
12)hubi
13)daus ckom
14)ijat ckom
15) *azfar*
16)oren
17)intan
18)aimrien
19)
20)

*hope semua dpt hadir*
*kerjasama anda sgt dihargai*

*BAYARAN SEBELUM 18/5*
*bankin,transfer,byhand*

---------------------------------

minggu lepas aku turun banting..
bbq dgn kekawan aku...

bawa anak² sekali.. mandi laaut.. tapi amar danish x ikut.. hahaa.. nak ikutbatok gie masjid katanya.. sekrg rajin anak ibu ke masjid.. muhammad iman pun x nak gie sebenarnya.. nak ikut atok.. tp ibu pujuk dia. hubuhuu.. nak suh kawal adik awak la syg. atul kepoh..

seronok bila berkumpul.. ada je ceritakan..
letih gak aku.. ye la aki control semua anak.. huhuhuu.. nak² si husna dah kenal org.. n melalak dia sepanjng hr kat situ.. stress ibu nak!!! member ibu x ambik awk punnn...

iman, atul, n deq na happy la.. dpt mandi laut!! amar pesan awal² dah.. suh bg gambo kat dia. wasap. hahahaaha...

mesti korang tertanya sape husna kan?? tak kan anak aku plak kan? kata dah cerai... hahahahahaaah.. nnt aku cerita pasal husna.. kesayangan kami anak beranak...

ok. jom layan gambar...

*aku yg makin gemokk.. kejab rasa kurus sikit.. kejab rasa gemok.. hawauuu!!!

1 comment:

Ahmad Syafawi said...

Syok nye....😍😍😍
Tak ajak pun...😢😓😭
"Ramah" la...bkn "ramas"...😁😂