Thursday, October 30, 2014

aku marah!!

perasaan sayang aku bertukar kasihan kerna diri kau tak pernah hargai aku..
kau pentingkan diri kau sendiri...
dan kini perasaan kasihan itu bertukar menjadi benci....benci yang teramat sangat kerna tindakkan bodoh kau!!!
tak cukup ke selama ini apa yang kau dapat.. aku tak minta apa pun dari kau...
aku tak minta sesen pun dari kau...tapi kenapa kau tamak sangat???

kau ganggu aku...kau gunakan ayah dan abang aku!!! untuk apa??
aku benci kau... sebab kau aku jadi begini...aku benci kau!!!!

aku tahu kau baca blog nie?? kenapa baru sekarang kau nak ambik peduli??
hati aku sudah tawar...malah pahit untuk kau..

boleh tak kau beri aku kebahagiaab sedikit?? dengan tidak menganggu hidup aku..tidak peduli apa yang aku buat!!!

BUKAN KER SELAMA INI KAU TAK PEDULI SEMUA TUE????

pergi kau..pergi...
sebab kerna kau hubungan aku dan ayah aku sendiri renggang... sebab kau hubungan aku dan abang kandung aku dingin...

SEKALI LAGI AKU CKP...
BERAMBUS KAU!!!!