Wednesday, December 18, 2013

Permudahkan segalanya.. :(

aku mohon juga benda yang di benci oleh islam. kalau itu jalan penyelesaian aku redha.
moga segalanya dipermudahka oleh Nya.

aku tak kuat. aku gagal menjadi isteri yang dicintai suami. isteri yang disayangi suami.
ayah sangat kecewa dengan aku..
ayah...cukup ayah. ckin dah cuba sedaya upaya. ckin cuba berubah. tapi ckin tak kuat.
ayah masih boleh jaga ckin kan. ayah tak buang ckin kan? ayah sayang ckin kan.
maafkan ckin ayah. hati ckin terlalu kecewa.

perpisahan kami bukan kerna orang ketiga. tapi diri kami sendiri. ayah minta pada aku dan dia,
berpisah sementara. aku tak mau. aku mahukan kata putus.
aku tak mahu lakukan dosa lagi. cukup semua yang aku lalui.

ayah merayu. ayah merayu pada aku, dan bukan dia....
aku keras hati atau dia??

TUHAN TOLONG PERMUDAHKAN SEGALANYA. AKU TAHU INI PERKARA YANG KAU BENCI, TAPI AKU TAK MAMPU. TAK MAMPU. SETIAP HARI AKU TAK DIREDHAI..
BANTU AKU YA ALLAH. PEMUDAHKAN PERJALANAN AKU DAN URUSAN AKU...



2 comments:

Kelip-Kelip Mata Biru said...

beb..be strong...pikir pnjang n wat solat istikharah...semoga ada jln yg lebey baik utk selesaikan msalah...aku sedey beb...

Noor Atikah Ramli said...

be strong . erm .