Sunday, December 22, 2013

peluang terakhir..

adakah aku terlalu keras hati?
aku mengalah, dipujuk oleh dia, ayah, dan abang2 aku..
dia berjanji dihadapan ayah, mak dan abag aku, hendak berubah dan mahu menjaga aku dan anak2..

keadaan aku. masih keras lagi...
sehingga la along dan angah pujuk aku. air mata jatuh tak terhenti. aku tak dapat menbendung kesedihan aku.
aku mengalah, demi ayah dan anak2.
aku nyatakan aku beri dia peluang. peluang terakhir.

hati aku masih lagi dibaluti kecewa. susah untuk aku buangkan. yup, akan makan masa.

Ya Allah, lembutkan hati aku. permudahkan urusan ku.
kuatkan hati aku. kuatkan hati aku...

3 comments:

Cik Itah@RRP said...

kenapa ni? sedih je..:(

Kelip-Kelip Mata Biru said...

be strong...insyallah dia akan berubah bile dia kenangkan pgorbanan ko beb..aku percaya one day kebahagian itu milik ko...be strong tau beb...

Eva Aaliyah said...

cantik nya blog. anyway stay strong.can u follow me? i follow yours already everythingsasecret-sortof.blogspot.com