Monday, December 30, 2013

Happy Birthday To Me!!!

31 Disember 1985, lahirnya seorang budak yang sangat comel..hahahhaha...cakap nak up..naik bakul sendiri nampak...
yup, hujung tahun, hari jadi aku... kebetulan sama tarikh dengan adik aku. kami bukan kembar. beza 2 tahun, tapi tarikh lahir sama, 31.12. pandaikan mak ayah aku rancang!!!

usia makin meningkat...tapi tetap nampak muda...hahhahaha...ayat sengal...
hati aku?? doakan terbaik tuk aku. 
kadang2 aku kesian kat dia..aku selalu marah2.. ambil masa nak pulihkan hati nie. dan dia tetap bersabar...
kadang2 aku sendiri marah akan diri aku. terlalu cepat sangat sentap dan naik hangin.
doakan aku lembut hati k...

doakan terbaik tuk aku. :)

3 comments:

Amyma Omar said...

Happy bornday !!! :)

Maisarah Mimo said...

Happy Birthday :)

Miss Ary ✿ said...

hpy besday =) smga bahgia slu...