Sunday, November 24, 2013

Tempahan Inai : Telok Mas








inai pengantin, (tangan kiri dan kanan, kaki kiri dan kanan) = RM60
inai tambahan ( bukan tangan pengantin) = RM5 sebelah tangan
Kos transpot = RM20 bergantung pada tempat
* hanya area melaka
 
berminat? boleh emailkan kami di

akucinta03@gmail.com


atau hubungi saya,
012 6122 916
atau pm kami di fb
 

Wednesday, November 13, 2013

Testimoni Jamu Seri Bonda

ok, jom layan testimoni Jamu Seri Bonda. tak rugi korung mencuba. sebotol hanya RM39. amat berbaloi. untuk diri sendiri gak??

nak ikat suami? jagn guna bomoh2 nie..SYIRIK!!!.. dengan amalkan Jamu Seri Bonda, pasti en.suami anda semua tersenyum puas dengan anda. malah hubungan kalah pengatin baru!!! tiap-tiap hari malam jumaat!!! hihihi.. tak percaya, saya tak rugi apa... say ahanya membantu anda di luar sana.

pikat suami anda. bukan masakan sahaja, malah hubungan intam paling penting. tak guna, body lawa, muka market tinggi, tapi bab keintiman hancus!! malas layan suami, kebersihan bawah tak dijaga. ingat makanan utama suami tue..wahahahah...

Jamu Seri Bonda nie juga bukan untuk keintiman sahaja, malah badan boleh jadi segar. tak ada lesu2 badan lagi. memberi tenaga pada pengamalnya. pasti anda akan terasa kebersanannya!!









hubungi :-

012-6122916

atau email kan ke 

akucinta03@gmail.com


* aku bercerita benar, bukan untuk melariskan jamu aku. tapi kebenaran. rugi korung tak cuba.

Thursday, November 7, 2013

Cerita Pasal Taska

cerita pasal taska. sekarang nie tengah hot pasal budak kena bantai kat taska. yup mmg tak wajar tindakkan pengasuh tue. tapi sekarnag nie aku bukan nak cerita pasal keburukan taska. 
tak semua penjaga atau pengasuh berperangai macam video tue. aku amat bersyukur, Taska Manja Fairasafwa amat bertanggungjawab. tipu la klu aku cakap aku serah bualat2 anak aku kat diaorang kan. 
masa mula aku nak hantar anak2 ke taska, time tue la banyak kes dera kat taska. semua tue buat aku putus asa untuk hantar anak ke taska. orang lain jaga. dan aku terpaksa susahkan mak aku..
jadi satu hari aku tekad. dan hati aku serta otak ni mengerakkan ke Taska nie. taska nie dah lama. masa zaman aku baru2 kawin dulu aku dah perasan dan aku tertarik ngan taska nie.

owner yang tudung kaler purple, pakai speak mata

jadi aku pun hantar. owner sangat peramah. tersangat. non stop klu ckap. 
aku pada mula nya tak letak kepercayaan sepenuhnya. yup masih takut. jadi dalam masa aku hantar tue lebih kurang 3 minggu, aku datang awal (tengahari) ambik budak secara mengejut. nak tengok keadaan taska dan keadaan anak aku. aku datang tak bagitau. jadi diaorang pun terkejut. tapi alhamdullilah, anak2 semua ok, taska ok, dan anak masa tue tgh tido. 

dan aku tak takut, sbb aku ada perisik kat sana. saper lagi klu bukan dak iman. iman kaki  mengadu..hihihi..
ada sekali dia cakap ngan aku " ibu atul kena marah tadi"
aku tak melenting. sebab aku teringat pesan kakak tmpt keje aku...
" nak hantar orang jaga anak kita nie, kita kena saling bertolak ansur. jgn cerewet. hati penjaga senang, hati kita pun senang"
aku tanya iman balik kenapa atul kena marah dan pukul.
" memang la bu. atul main kat tangga. teacher marah dia degil.."
tengok, mmg kesalahan anak aku. klu jatuh macamana? diaorg juga susahkan.

kes kedua plak, iman mengadu
"ibu, amar tadikan kena tido kat dapur " 
hati nie dah pelik, naper plak anak aku kena tido asing kat dapur??
"kenapa?"
"amar kencing dalam seluar. jadi dia kena denda. amar tido dgn kawan.."
 terus aku gelak. dah kerana asuhan mereka, anak aku si amar danish pada mulanya pakai pampers selalu kencing dalam seluar, dah  pandai. tak pakai pampers, dah tahu pergi kencing sendiri!!!

bukan tue je, anak aku Atul'ain kuat isap punting dulu. asal nangis jer punting.. susu tak mau. klu tak der punting mengamok!! entah macam man aaku baru perasan dia tak isap. masa tu nak hantar gie taska.
"eh, lupa la bawa puting atul..."
"atul dah tak isap puting la.. tak per. kitaorang mmg ajar budak2 taska tak isap puting.."

waaa...bagus kan...
jadi, ibu bapa kat luar sana. jgn terus meletakkan hukuman pada semua pihak taska. siasat latar belakang taska. danjgn pula sambl lewa. nnt dipijak plak oleh pihak taska kan...

pekerja/penjaga/pendidik anak2 taska

lagi satu, aku suka penjaga taska nie. (pekerja) sebab, dia marah anak2 aku depan mata aku. tak selindung punya. contoh situasi.
aku nak ambik budak, balik. berborak sekejab dgn dia, sekali anak2 panjang sana, panjat sini..
"IMAN JGN PANJAT!!!! KO TURUN SEKARANG!!!" 
haa... macam tarzan kau. sebijik macam aku marah... ok aku faham. hihi..jadi dia tak berlakon. tue yang aku suka. jgn dapat penjaga anak, depan baik semua boleh, belakang..dia bantai anak kita!!!

dan aku suka owner nie, sbd dia boleh bertolak ansur dengan kita. bab bayaran mahupun apa2. jadi kit apun patut bertolak ansur ngan diorang kan. jgn terus letak kesalahan pada diaorang. siasat dulu.

pada warga melaka. aku rekemenkan korung antar anak korung kat taska nie. :)
dan sekarang anak angah aku dah jadi warga Taska Manja Fairsafwa!!!
banyak aktiviti untuk anak2.. :)



















korung berminat? ni link fb taska (klik sini). kat situ banyak pic2 aktiviti kanak2 taska.
kat sini pun ada perkidmatan transit tau!!
macam iman dah masuk transit. sekolah tadika jaim pun kat taman nie juga. jadi senang keje aku. tak payah terkejar nak ambik anak kan.. :)


*pssttt, bisness kad aku buat.. hihihi.. nak tempah kat aku k...hihihi

Sunday, November 3, 2013

Aktivi Hujung Minggu

dah lama betul aku tak bercerita pasal anak2 aku kan? huhuhu.. mereka alhamdullilah makin sihat, makin bijak dan makin tagas!!!

masing ada pe'el tersendiri. yang abang, tagas tapi penakut betul!!! bab membuli adik no satu, bila tinggal sesorang takut.. yang no 2 plak, suka sangat main kompang. habis tapower dia jadikan kompang. makin menjadi.. sampai tangan aku tgk makin kasar. main siap ada gaya tue.. goyang2 kepala lagi. taku, bial aku ugut antar gie balai polis... hahah..takut dengan polis sbb polis buat roblock pernah usik dia.. klu nakal2 duk dgn polis..hihiih... troma kau!! adik atul... huhuuh... makin bijak berkata2.. buat masa nie satu pun dia tak der takut..hihihii.. perangai sebiji cam abang dia!!

jom layan anak2 aku dan anak buah aku mandi kolam..kat depan umah nenek jer.. tak der jauh mana pun..tue pun dah cukup main suka anak2 nie...