Thursday, August 15, 2013

Tips Mengoda di Mata Suami

 ok, dapat tips nie dari fb. so shared dengan korung semua.

 tak guna cantik hanya pada luaran juga kan..dalaman pun 

kena penting. dan tak guna kat luar bermekap tebal, jaga 

penampilan macam model, tapi bila depan 

suami...masya'allah..hihih.. ok sama-sama kita beringat 

yer....





1. Rambut Terurus

Bermulalah daripada bahagian paling atas tubuh. Rapikan

 rambut walaupun anda duduk di rumah. Jangan biarkan

 rambut yang panjang kusut dan menggerbang sebaliknya 

dandanlah rambut agar menawan.

Selain itu rawat rambut agar sihat, berkilat dan halus.

 Biarkan rambut yang panjang melurut ke bahu. Melihat

 rambut yang cantik halus dan berbau harum ada kalanya 

mampu mengundang nafsu suami.

- ok betul. jangan duk umah, rambut mengerbang semacam. kemudian, jangan biarkan rambut anda berbau ok.. klu tido dengan suami, macamana nak peluk kita, kalau rambut tue berbau hapak... cuma wangi2...ha...silap2 haribulan, dia terkam kita gituu...




2. Bibir Merah Menggoda



Bibir mungil sememangnya tarikan mata lelaki. Namun jika

 anda tidak memiliki bentuk bibir sebegini, ada cara


 untuk menjadikan bahagian ini sebagai tarikan suami. Oles 

gincu merah ketika anda mendampinginya, lebih 

berkesan jika anda mengenakan gincu di hadapannya kerana

 ia dilihat seksi oleh lelaki.



- yang nie aku jarang buat..hihih..aku klu mekap pun mesti lupa pakai lipstik maupun pelembab bibir..huhuhuh




3. Pamerkan Kulit

Pamerkan kulit tubuh anda yang bersih dan putih pada 

suami. Jika anda tidak memilikinya maka belajarlah 

mengenakan losen. Dalam pada itu ambil kesempatan 

menyapu losen ini di hadapan suami. Gerakan anda 

membelai tangan, badan dan kaki sebenarnya cukup erotis 

buat suami malah lebih erotis dari menonton adegan cumbu-

cumbuan dalam filem.

- yep setuju. nak2 tumit cam aku nie..kering pastu dah pecah tau...benci!!! jadi sebelum tido akan ku pastikan memakai losyen...sebenarnya pernak kena complant, tumit aku tajam..huhuhu...nyampah..




4. Bayangan Menggiurkan

Bangunkan suami di pagi hari dengan pandangan yang 

menggiurkan. Pakailah baju tidur yang jarang dari kain yang 

lembut halus seperti sutera. Biarkan rambut anda mengurai 

tapi bukannya menggerbang. Melihat tubuh anda sebegini 

akan membangkitkan nafsu suami



- ok nie memang salah satu tuk mengoda suami k. klu duk umah tue, pakai ler sekse...hihihi... pastu buat la aksi gedik anda.. mula en.suami akan kata anda buang tebiat, tapi lepas tue, cepat2 dia panggil anda tido...wahahhaha



5. Tukar Gaya

Jika selalu anda berbaju T dan berkain batik ketika di rumah,

 apa kata tukar gaya tersebut. Ketika di rumah bersama 

suami tak salah kalau anda mengenakan sesuatu yang lebih 

cantik dan seksi untuk tontonannya. Sekali sekala, kenakan 

skirt pendek atau baju tanpa lengan yang seksi untuk 

tatapan suami. Perubahan gaya selalunya akan 

menyemarakkan keinginan suami apatah lagi jika ia 

dikenakan di malam hari.

- seperti yang aku katakan tadi.... kalau segan ngan anak2..lepas tidokan anak, cepat2 tikar baju k..psatu buat2 sibuk depan dia..lalu lalang bagi hints sikit2...khikhihkih...



6. Pelihara Organ Intim

Dalam banyak-banyak bahagian tubuh wanita yang dianggap

 seksi oleh lelaki, organ kewanitaan adalah bahagian yang 

paling seksi. Oleh itu para isteri disarankan menjaganya 

dengan baik. Pastikan vagina bersih, tidak berbau dan 

terhindar dari sebarang penyakit kelamin. Jangan biar suami

 mengadu apa-apa perkara tentang organ intim ini.


- ini memang aku jaga k... bahagian paling penting!!! mesti berbau wangi dan sentiasa bersih. jangan biarkan sehingga tumbuh lalang ya..semak...huhuhuhu... macam aku, aku amalkan JAMU SERI BONDA.hihihi..memang korung akan puas hati.. rugi tak cuba... dan ingat, kemut mau pandai..wahhahaha... pastu, jangan biarkan longgar ya.. tue adalah pengikat utama en.suami. biarpun dia berkahwin banyak, dia pasti akan cari anda sekiranya nya layanan anda tip top dan bersih...