Tuesday, June 25, 2013

Dugaan, Maha Suci Allah

lama betul aku menyepi bukan? Allah maha besar. keluarga ku di uji maha hebat. disaat membuat persiapan perkahwinan adik perempuan aku, keluarga ku diuji sekali lagi. ingat tak aku pernah cerita pasal keluarga aku diuji dengan gangguan mahluk halus.

maha hebat. Tak tertanggung rasanya ujian Mu ya Allah. namun kami semua pasrah, dan redha. semua berlaku ada khihmah. setiap yang Kau berikan kami redha. dan kami bersyukur.

alhamdullilah, majlis perkahwinan adik aku berjalan lancar, walaupun masa majlis berlangsung ada berlaku gangguan. namun, dengan izin Allah, kami dapat atasi. doakan lah kesihatan adik ipar aku ye.

bukan adik ipar aku, malah aku mohon jasa baik korung, doakan keluarga aku dipelihara dan jauh dari godaan syaitan.

semua dugaan nie, membuka mata, dan minda aku. banyak yang aku pelajari dari semua ini. apa yang penting, Allah tetap ada. dan dengan keizinan Allah semua berlaku. 


1 comment:

:: julianaramli :: said...

senarai nama peserta .. jangan lupa blogwalking sini.. 2/7 akan diumumkan peserta yang bertuah ^_^ http://lambaiancintailahi91.blogspot.com/2013/07/senarai-peserta-segment-miss-jujue.html