Wednesday, May 29, 2013

Jamu Susuk Dara vs Jamu Seri Bonda

ramai tanyakan aku apa perbezaan Jamu Susuk Dara (JSD) dengan Jamu Seri Bonda (JSB). oelh kerana dua2 aku pernah cuba, meh aku terangkan apa perbezaan dia..

aper yang penting.  kedua2 jamu nie bagus. fungsi, hampir sama. JSD lebih kuat. dan cara guna JSB nie kena insert dalam. jadi dia akan menarik segala jenis kekotoran di dalam rahim kita. kadang2 kita rasa rahim kita bersih, tiada keputihan, tapi sebenarnya tidak. cuba masa bersuci, korung seluk, cungkil kemaluan kita, pasti ada lendir keputihan. buat apa nak geli.  barang kita punya kan.. lepas tue, kalau kit ageli, cuba bayangkan en. suami kita yang guna??? huhuhuhu..



ok, tak payah nak loya2 sangat tengok gambar kat atas nie. lebih kurang dalam kita punya juga. klu kit adah loyer, en,suami yang guna kit apunya agak2nya cam ner ler yer.. hihihihi.. fikirkan lah...

ok berbalik kepada JSD tadi. Fungsi JSD (Jamu Pengantin klu tak silap) dia akan menarik segala kekotoran2 nie. 
kat sini, aku ada cerita pasal JSD. aku pernah pakai. yep, mmg en.suami kata ketat. bab keputihan, lupa lak nak tanya. huhuhuuh.
tapi, bukan seklai pakai terus tak ada keputihan dan sentiasa ketat. kena amalkan. baru berkesan sayang2 oit...
aku pakai JSD nie tak lama, sekali pakai jer. sbb tak larat aku nak mantain kan. aku selalu terima soalan, adakah JSD nie bahaya.
sayang2 klu JSD nie bahaya, kementerian kesihatan tak akan bagi kelulusan. jadi jangan risau k.



ok, JSB plak. JSB nie mula aku perasan kat fb tau. tiba2 tergerak hati nak makan. sbb cara pengunnaan nya senang dan tak banyak pantang larang. klu JSD kena jaga makan minum. tak leh mium berais, dan ada lagi la... aku nie pun pantang gak, pantang jumpa!!! huhuh..
ok, hati nie tertarik2 nak cuba JSB nie.  jadi terus call agen yang kebetulan ada agen kat tempat aku, aku terus call jumpa malam tue gak. masa permulaan makan, minggu pertama en. suami lek jer. tak der komen apa2. macam biasa jer. tapi masuk minggu ke dua, wahahhahah.. dia dah rasa. muka mmg nampak lain. tersenyum kambing jer.... aku diam kan jer. hihihihi. dalam hati suka ler...



dan yang paling aku suka, keputihan aku tak der. bila aku bersuci, korek bahagian intim, tiada lagi lendir2 putih tue. suka nyer... aku nie risau bab keputihan. rasa tak selesa. bila tak selesa ko nak on dengan suami pun tak selesa. mula la bad mood jer nanti. bukan tue jer, services pun kureng la...
 dipendekkan cerita, kena aku jadi egen? aku kasihan tengok adik ipar aku bersalin secara normal, dan jahitan dia terkoyak. kena jahit balik tetap koyak. benang ok, tapi kulit leh terkoyak. kulit dia macam tisu. jadi, aku nak bantu adik ipar dan kakak2 ipar aku nie, aku jadi egen. dan kebetulan aku nak tolong jiran aku. jiran aku plak ada masalah dengan suami dia. aku order 10 botol. demi tuhan 10 botol tue, aku bagi jer. tak minta duit pun. aku bagi diaorang makan. alhamdullilah. setakat nie semua bagi fed back yang baik.

hihihi..kalau dan 10 kotak ada kat umah aku, en.suami perasan la.. dia tahu yang aku makan jamu nie. dia senyum... last2 aku tanya dia. saya nak jual jamu nie, jadi saya nak tahu dari abg. abang yang rasakan..hihihi..
jadi mula2 mmg dia tak nak bagi tau. ketawa2. last2 dia kata, keputihan dah tak der. tengok... lelaki, suami kita pun tahu keputihan kita ada tau. macamana dia tahu? selepas bersama, bil adia keluarkan jer adik dia, lendir putih mesti ada kat adik dia. tapi bila aku dan makan JSB nie, tiada lagi...huhuhu..seronok!!!! dan dia kata lagi, mmg ada perubahan. makin ketat. 

percaya lah, kalau kita amalkan, insyallah segala kekusutan kita dapat diatasi. tak kira korung makan jamu apa. demi kebahagiaan korung. bila bawah korung bersih, suami guna pun seronok. malah servise tip top. tak pernah2 belek, sebelum on siap belek2 lagi... (***tengah malu nie...) 

bukan tue jer, bila bawah kita bersih, en.suami pun rajin ler layan kita. kalau dulu seminggu sekali pun susah nak on, sekarang seminggu mau tiga kali ajak on..hahahha..ko yang letih nak...

jangan risau. JSB nie bila kita amalkan, makan, badan ringan. selepas bersama suami pastikan makan dua biji, dan tido. esok pasti cergas.

terus terang aku katakan, aku jual JSB bukan sbb nak untung. untung tak banyak mana pun, tapi pertama sekali nak tolong isteri2 di luar sana. rawatlah diri anda sendiri. en.suami hanya tahu guna sahaja. service kurang. jadi mahkota kita semua adalah bahagian intim. percaya lah. anda pasti tersenyum...

sekian...hihiihih..


berminat nak JSB, email aku

akucinta03@gmail.com

atau terus cal atau sms
0126122916


2 comments:

D_08 said...

errrr...errrrr...... rase nak demam.......

Amira Zura said...


Salam admin. Tumpang Iklan:-

Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
Wanita cantik bermula dari diri :)

[BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN, KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA]