Friday, April 5, 2013

Cepat Sembuh Sayang....

cepat masa berlalukan. sekejab jer dah bulan 4. kepala aku ada sikit pening. baru bulan 4, tapi cuti aku hancus!!!! tingal lebih kurang 5 hari jer... 5 hari sehingga hujung tahun...addduuiii takcukup...tak cukup....
tahun nie, anak2 aku banyak tak sihat....deman, chiken pox, dan asma... aduuiii...cuaca lain macam kan...panas terik...

minggu nie, adik atul kena semput..tak pernah2 dia kena, kali nie dia kena lak..dan teruk. hampir kena tahan wad. mana tak nya 3 hari berturut2 pagi, pergi ambik gas. kesian anak aku...
risau aku. la nie, masih ada lagi bunyi lendir kat peparu dia...ubat jgn ckp la...melalak2 nak makan...
kena paksa juga..nak elok kan...
sekarang aku tgh cuba produk shaklee.. sepupu aku kata, elok tuk semput. cuba la mana yang mampu...










2 comments:

noorliana zamri said...

dulu tunang saya asma dia pun teruk juga...tapi alhamdulillah berkat nutrisi herbalife...asma dia semakin pulih...jemput singgah blog saya..

http://danyliana.blogspot.com/2013/04/kesihatan-adalah-kekayaan.html

agen sbobet said...

semoga cepat sembuh dan bisa bermain lagi