Monday, April 8, 2013

anak-anak ibu

sejak dua menjak nie, blog aku nie coment dari annoy tue....bukan apa..yang aku geram annoy nie pembawa virus..so kat korung semua jangan la sesekali klik link yang dia bagi..hangin aku..setiap hari mau ada 3-5 coment..cam ner nak block yer..cam ner nak buang secara auto yer...plllzz ajari aku...

geram betul!!

ok, cerita pasal anak2 plak...iman sejak naik cuti sekolah dah strat malas nak gie sekolah tau..naik hangin aku..sipa semua ok.. bangun pun senang..tapi bila dah sampai depan sekolah, mula mencebik...alaaa...malas nak g sekolah..nak main kat nursery jer..hangin aku..
amar ngan atul, dah seronok kat nursey dia..nak2 atul'ain..dah tak nangis2..setiap hari berkobar nak datang...
nie, aku ambik dari fb taskamanja.fairasafwa , nursery anak2 aku...meriah bukan..seronok!!!