Tuesday, March 12, 2013

Sedihnye....

terkilan sangat..sangat-sangat terkilan. gambar-gambar kenangan aku, masa aku bujang, masa kawen, dan paling berharga gambar anak2 semua hilang..hilang kat dalam pendrive...tak dapat diselamatkan..
paling aku sedih, gambar anak2 aku baru lahir tue..ke tiga2 anak aku..tak der..sedih giler la..
aku sayang betul gambar2 tue..dan kesmua gambar2 tue aku tak der buat salinan..
 
aarrrggghhhh..terbayang gambar iman baru lahir...gambar amar danish, dan atul..gambar ketiga2 anak aku masih kecik..aaarrrgghhh....stresss!!!!
 
hanya gambar nie jer aku ada dala simpanan..gambar iman dan danish..atul'ain tak der...yang lain semua musnah!! berkecai hati ni...
 
masa ni muhammad iman setahun lebih, adik amar dlm lima bulan


adik amar masa umur dua hari...

adik amar

muhamad iman 2 tahun

adik amar

adik amar baru belajar menyiarap

muhammad iman... 2 tahun

coomooot nye anak ibu


iman sayang ibu


iman sayng adik amar


iman bergaya

muhammad iman
bukan gambar jer hilang, video anak2 aku masa kecik semua hilang...argghh...mmg terkilan...terkilan sangat..kang best klu doremon wujud sekarang nie..nak jer aku patah balik masa...
 
 
 

1 comment:

Mrs Velentine said...

lah hilang...kenangan tue..done white