Monday, March 18, 2013

Adik Amar kena Virus!!!

kesian anak aku. kesemua anak2 aku dah terkena jangkitan virus..virus chiken pox ler..aku ler pembawa virus tue..
alhamdullilah, adik amar kena tak teruk macam abg iman dia. abg iman penuh satu badan, sampai kat kemaluan pun ada tumbuh. kesian aku tgk. aku pun cuti ler seminggu jaga anak sulung aku tue. 
adik amar, alhamdullilah, mak aku tolong jaga. dia tak banyak kerenah. merengek pun sikit2..tahan betul anak ibu. 
sekarang dia dah nak beransur pulih. dalam satu dua ari nie insyallah dah boleh gie nursery..hihihiih






gambar masa sambut birthday amar danish yang ke 3...

2 comments:

syiela said...

kesian dia.. moga cepat sembuh

||Sis aLeaSaRa|| said...

wah kesian,kan kalau bdk2 kena CP ms kecil..leceh nk jaga pun ye.akk ni ank bongsu kena jgktn bakteria kt hidung.gara2 luka kecil je,dia gi garu2 hurm..terus berkudis hidung,dahlah esk kena gi kdri sepupu kawin adeihhh