Thursday, February 21, 2013

JSB : Hapuskan Keputihan

sejak aku guna jamu susuk dara dulu, setiap kali aku bersuci, aku mesti korek kat kemaluan. mmg ad keputihan... walaupun aku dah insert jamu JSD tue, masih ada lagi...
gupa dia ala2 lebih kurang cam gambar nie...tapi yang nie teruk sgt, sampai dah bertukar kaler..aku nye keputihan macam susu basi..warna putih pekat.


sejak aku makan JAMU SERI BONDA, alhamdullilah, keputihan aku kurang. boleh dikatakan tak ada lagi lendir putih pekat tue. jadi, aku mmg amat berpuas hati dengan Jamu Seri Bonda nie. tue sebab aku terus jadi agen dia. sbb aku nak banu orang sekeliling aku. Terutama, adik dan kakak ipar aku..
selain dia mmg merapatkan, keputihan pun tak der..saper tak suka kan..aku rekemen kat korung yang tercari-cari jamu.

tak kiralah korung makan jamu apa, janji untuk kebahagian suami korung mesti amalkan..semua teu untuk kita juga kan..tak guna klu cantik luar, tapi tak cantik dalam kan..

aku gerenti, bila korung, isteri yang amalkan jamu nie, laki korung mesti senyum sampai ketelinga. dan lagi sayang kat korung...

oh ya, aku lupa, jamu nie jjuga anak dara boleh makan tau. jadi anak dara kat luar sana, yang ada keputihan aku rekemen kan Jamu Seri Bonda nie, insyallah berkesan..

tak mahal sayang, sebotol hanya RM39. ada 60 kapsul.


cara Pengambilan JSB untuk wanita yang berkahwin dan belum berkahwin

terdapat dua cara :-
1) amalkan 2 biji kapsul setiap hari selepas waktu makan. biasanya kesan boleh dilihat seawal hari kelima namun ia bergantung kepada tubuh individu

2) jika tubuh anda agak lambat bertindak balas dengan JSB, anda boleh mengamalkan JSB dengan memakan 2 biji kapsul pada waktu pagi dan 2 biji kapsul pada watu malam

* untuk remaja di dalam lingkungan umur 21 tahun kebawah, disyorkan agar mengambil dos 1 biji kapsul sahaja.

* untuk remaja 21 tahun keatas, amalkan 1 biji kapsul pada waktu pagi dan 1 biji kapsul pada waktu malam.

sila pastikan anada mengambil minima 8 gelas air putih setiap hari bagi memastikan JSB dapat memberikan kesan yang terbaik untuk tubuh anda.

 

1 comment:

Anonymous said...

salam...cmne nk order ye?dh nk kawin...keputihan lak sangat teruk...sedey... :( nnti emel cara nk order - loverlinie@gmail.com