Monday, February 18, 2013

Jamu Seri Bonda

ok, kali nie aku nak cerita pasal JAMU SERI BONDA....
aku berubah arah, makan jamu ni plak..
jamu nie tak payah insert, macam jamu susuk dara.. hanya makan je..
aku tertarik dgn jamu nie, sbb hanya amalkan makan jer kan, dan harganya boleh tahan murah..sebotol hanya RM39. murah kan? dalam ada 60 biji, tahan 5 minggu.
 
 
 
hari nie dah minggu ketiga aku makan. ha..meh aku cerita kesan dia..aku bg testemoni aku sendiri le..hahahha...yang pasinya, mmg best. en.suami aku puji k...suka nyer hati..minggu pertama aku makan, dia tak ckp apa, seperti biasa jer..
 
tapi masuk minggu kedua, hihihii..tak disangka2, dia puji...tak payah ler aku cerita bab dalam2 lagi kan..cukup bila aku kata dia puji. dan tanya aku makan apa..hihi..ketat ok...
so, aku amat berpuas hati dengan jamu nie..
 
 
oleh kerana aku amat berpuas hati, dan seronok, maka aku jadi salah satu ejen dia...hihihi..sbb, aku nak tolong suri2 rumah kat perumahan aku..biar encik2 suami mereka, sayang giler kat diaorg nie..tue tujuan utama aku..dan aku nak tolong kekawan aku..
benda elokkan..mmg patut shared..untuk kaum isteri per..
 
 
 
ada sesiapa berminat? hihiih..boleh call atau email saya yer..
hanya RM39 (60 biji)
anda pasti berpuas hati...
suami suka, anda puas!!!
 
0126122916
 


No comments: