Monday, February 11, 2013

Asma lagi...

kesian anak bujang aku, Amar Danish...semput dia datang lagi..nie kes makan limau banyak tue yang lagi sangat... raya cina la katakan..aku ngan anak2 mmg berhantu makan limau nie..seminggu berak limau jer...hihihih..



kena plak dua tiga hari nie, tempat aku musin hujan, pastu angin...tue yang buat dia semput... start mlm semalam dia batuk, pastu muntah. habis apa yang dia makan muntah, susu pun habis. ingat nak bawa gie kecemasan malam tue gak, tapi bila tengok dia dah tido, dan waktu tue tak teruk semput dia, aku batalkan jer niat aku..tapi, bangun jer pagi tadi, aku tengok dia dah lain macam...terus siap2 bawa dia gie kecemasan...



bila tengok dia pakai benda nie, teringat dulu, masa kecik..melaung2 di akena pakai nie..sekarang dah pandai. duduk diam, dan pandai guna. buka mulut sedikit, tarik nafas... :)
kesian anak aku..ikut aku. aku mmg ada asma. kategori teruk gak... masa mengandungkan atul, aku kena ambik gas, dia pun sama..mmg sedih tengok dia...
harap2 anak ibu kena tak seteruk ibu ye sayang...



1 comment:

noorliana zamri said...

tunang saya pun dulu asma...tapi lepas sahaja ambil nutrisi herbalife....asma dia pun dah berkurang...