Saturday, January 19, 2013

rindu seorang ibu...

dah lima hari aku hidap chiken pox nie...dan dalam tempoh tue juga aku tak dapat cium anak2 aku...dalam tempoh itu juga, akutak dapat bermain2 dengan anak2 aku..dalam tempoh itu juga aku dan anak tak dapat bermanja...aaarrgghhh..rindu giler ibu pada kamu semua sayang....

ibu bukan tak nak cium iman, amar dan atul...tapi tak boleh sayang..ibu takut awk semua plak terkena penyakit nie...muka ibu penuh bintik air nie sayang..hidung ibu, bibir ibu...ibu takut, bila ibu cium awk semua, bintik nie pecah dan terkena kulit kamu....walhal..ibu nak buat semua tue...

mlm tadi, atul ain menangis2 nak tido dlm pelukan ibu..tak boleh sayang..ibu takut..ibu tak larat.... kesian awk... :(...dan mlm tadi juga iman ckp kat ibu iman nak sayang ibu...ala sayang..ibu bukan tak kasi..tapi muka ibu penh dengan ubat..comot muka ibu sayang.....kesian anak ibu....

nanti ibu dah sihat, ibu peluk sentiasa nak2 ibu..ibu tido dengan awk semua ye....ibu sayang kamu semua...
tak sabar nak peluk kamu..nak ngomol2 kamu semua....


1 comment:

alin said...

semoga lekas sembuh..

singgah dari Lulu-Pages :)

http://alindanblog.blogspot.com/