Tuesday, January 29, 2013

iman nak baby....

wah...dah beranak pinak cengkerik kat dlm blog aku nie..hihihihi..
alhamdullilah..semakin pulih. sekarang nie chiken pox aku dalam proses pengeringan. tue pun kat dlm nie ha..kat badan. muka dah ok. ada parut le...nasib baik x banyak.. 

setakat nie anak2 aku tak nampak tanda jangkitan penyakit nie..alhamdullilah..mintak2 tak der la...cerita pasal anak2 nie...anak2 aku klu nampak badan aku (masa kena chiken pox ne la) perh...siap tunjuk geli geleman dia..hihihi..termasuk ler yang kecik tue..si puteri sorang aku tue...tunjuk2 pastu gelak, kemuadian cakap "yyeeerrrkkkk" mak dato...ibu sengkeh ko nnt baru tau eh...

sepanjang mc tue, aku online jer fb...dan berlaku la satu cerita nie...
tengah syok2 buka fb, tengok gambar anak2 (baby) member aku..yang baru bersalin..
iman : ibu baby saper tue bu?
aku : kawan ibu sayang
iman : bu jom gie spital nak. kita ambik baby..

*diam*

aku : iman nak baby ker sayang
iman: iman suka baby bu..iman nak..

plak da...ingat senang2 ker sayang gi espital ambik baby..mau kena tangkap nnt ibu..hihihi
dan kebetulan iman cakap, esok tue, adik aku dah dapat baby..hahahahha...yg paling xcited mestila iman...

lahir sudah ke dunia
ALISHA ERYNA BINTI AMIRRUDIN
26-01-2013




iman punya xcited, baby balik umah dia yg kecoh. balik sekolah terus gie kat baby..siap tido sebelah baby, ajak balik pun tak nak... adooiii...iman!!!!!

 

No comments: