Thursday, December 13, 2012

Serabut!!!!

macam2 hal aku minggu nie..betul2 serabut tau tak!!!
barang aku pos kat org, balik kat aku balik..bukan salah posmen pun...
SALAH AKU SENDIRI K!!!!
aku salah tulis alamat. pos kat diri sendiri..boleh???
sengal tak sengal aku???
 
dah tue, hari nie nak poskan bali, suh, en.suami poskan, dah berlaku satu hal plak...
aaddooiiii...
cermin mini almari antik dia tue pecah... dah la benda tu nak jual. dah ada buyer...pasal apa pecah?
barang yang aku suhkan pos tue atas cermin tue, terhentak jalan, parrkkk...pecah seribu...
 
sekarang dalam mood serba salah...
minta maaf pada yang berkenaan...
 
 
 
 
 
 


2 comments:

RosDiana said...

mood aku pun minggu ni hancus macam2 hal..sabar ek sayang..tapi pos kat diri sendiri tu memang sengal hehe =)

Dunia Wilma said...

Part pos pada diri sendiri tu memang lucu...
Tapi, apa-apa pun...Sabar ya ^_^