Sunday, December 2, 2012

Raikan Cinta Mereka - Siti & Jamil



 
 
selamat pengantin baru kepada sahabat aku, Siti Zaleha Abidin bersama jejaka pilihan nya Abdul Jamil....
 
huhuhu..tak sangka yunk, akhirnya ko tamat kan juga zaman solo ko. pejam celik, pejam celik akhirnya En. jamil ni juga jodoh ko yer.
aku ingat lagi kat tangga masa tue, ko putus cinta (*kesian berhingus2 melalak) dan pada waktu yang sama En.J nia hadir. ko mati2 kata tak nak dia. hahahah..saper sangka akhirnya temu juga ko dan dia.
 
berbagai tomahan yang ko lalui, dan aku tahu ko mmg kuat org nya. ko bertemu dengan dia pada bulan ramadhan. kerana sebalang tart...al maklum la tokey tart..sampai goodies pun bagi tart. hahahah...
biar apa orang nak kata, orang kata ko tangkap jerung ker, ko perempuan tak baik le, aku tetap tahu saper ko. dan yang penting, Tuhan tahu sape ko.
 
aku yakin, en.jamil dapat bahagiakan ko. cukup selama nie tohaman yang ko terima. dan aku mahu lihat sahabat aku nie bahagia. ko ko berhak bahagia..
 
tahniah yunk...yesss..ko mmg sangat cantik..tersangat cantik...buat en.jamil geram jer tengok ko...hahaha..aku tau...
 
akhir kata, selamat pengantin baru yunk....
 
aku tahu ko tengah beronok2 kat cameron..hahhaha...relaks kan diri anda. selamat bercuti k.
 
walaupun ko senyum, aku tahu dada tu bagai nak meletup sbb beberapa minit lagi nak jadi bini org..


 
hahahah..qistina merungut bila aku suh duduk sebelah ko..

pengantin sibuk jawab mesej. bertalu2 kata tahniah tue...
yes, di apit oleh penyeri hidup ko.. *serius muka danial...
menanti...
para tetamu dari pihak sebelah
kekawan yang turut meraikan majlis
anak dak ana...perhh...geram tengok!!!! sabar ye kenet, tak lama lagi ko..aku doakan...

bersiap untuk akad. dan alhamdullilah, dengan sekali lafaz, ko telah menjadi milik dia yang sah..



sabar en.jamil..sabar...huhuhuh



 

 

lengakp sudah satu family....







selamat semua nya. walaupun banyak dugaan ko tempuhi untuk pernikahan ini, alhamdullilah, jodoh korung mmg ada. Tuhan sayangkan ko... :) tahniah yunk...

mesti korung pelik kan, mana aku..hahaha..aku nak kata sibuk tak sibuk la...tapi boleh tahan la..kalau korung nak tahu, aku stay kat umah sahabat aku nie satu malam. berinai sakan. dan esok tue, aku dah macam lumba kereta bawa pengantin. bayangkan aku ada masa setengah jam jer nak bawa pengantin ni ke Masjid Al Azim. aku dari krubong, dengan jem, banyak kate, nasib baik pengantin selamat..hahhahah...
dan aku galat tak dapat makan bersama pengantin. tak per, nanti 15.12 ni aku janji aku datang majlis ko. aku makan sesama ngan korung yer...

untuk diluar sana, kita doakan mereka bahagia ye. tak mau dah hasad dengki. dah memang jodoh mereka. korung pasrah ker redhoooo...huhuuhu

*pompan nie dah macam artis klu korung semua nak tahu. gosip mengalahkan artis.


 

2 comments:

noorliana zamri said...

Jodoh itu rahsia ALLAH..kerana dia tahu apa yang terbaik untuk kita..tahniah sahabat awak

Dunia Wilma said...

Tahniah kepada Puan Siti dan Encik Jamil...
Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...