Tuesday, December 18, 2012

hero aku!!!!

hero aku, saper lagi klu bukan anak2 aku ni...muhammad iman dan amar danish.
untuk pengetahuan korung, iman dan amar aku dah masukkan taska. sejak mak aku pergi haji, aku dah antar diaorg nie belajar kat taska. lagipun senang. aku tak pening kepala nak pikir saper nak jaga anak aku. sebelum nie, mak aku jaga.
aku tekad gak anta anak2 gei ke taska, walupun aku tau mak aku mesti kecik ati. dia nak jaga cucu2 dia nie. sunyi katanya. oleh kerana terfikir gak sbb tue, dan nak jaga hati ibu aku, aku tinggalkan puteri aku ngan mak aku..dah makin lasak puteri aku tue. kalah abang2 dia...
 
alhamdullilah, hero2 aku nie dah pandai sesuaikan diri kat sana. iman mmg aku tak de hal. dah pandai. tapi adik dia, amar ada memeningkan kepala sikit...ye la tak pernah berpisah ngan aku dan nenek dia....tekat gak antar. ko melaung la nak, ibu tinggalkan ko gak. cukup masa ibu ambik balik. tue seminggu selepas hantar la. sekarang, wah...tak heran aku dah. dah sampai taska komain suka ko eh....
 
jo tgk aktiviti anak2 aku kat Taska Manja Fairasafwa.
 


 



 



 
alhamdullilah. setakat nie aku amat berpuas hati jagaan anak2 aku kat sini. anak2 aku dah pandai baca doa makan. dan dah pandai berzikir beb!!! aku buka lagu zikir, masa nak tidur, semua dah nyanyi, ikut sekali. mcm tue gak dalam kereta..sejuk tempat operate aku nie..hihihi
 
dan kat sini gak, diaorang latih anak aku tak pakai pampers (amar). tue yang aku suka. amar kat rumah mmg tak pakai pampers, tapi kat sekolah mula aku pakaikan. tapi bila aku minta tolong ajar dia. alhamdullilah, dah ok semua...
 

Contact Info

 
 
 
KEISTIMEWAAN TASKA MANJA FAIRASAFWA

     - Modul pembelajaran awal (play school)
- Aktiviti kognitif, fizikal, bahasa, pergerekan kreatif
- Mengikut spesifikasi JKM
- Pengasuh terlatih & bertauliah lulusan JKM
- In-Door Playground yang selamat
- Sudut bacaan khas dan sudut binaan
- Rekod Perkembangan kanak-kanak
- Menu makanan berzat

Kami menyediakan perkhidmataan jagaan kanak-kanak berumur dari 2 bulan ke 12 tahun.
Perkhidmatan transit dari sekolah turut di sediakan.
Buka 24 jam sehari
Lokasi di Taman Saujana Indahi, Bukit Katil, Melaka
Segala pertanyaan boleh berhubung terus ke talian 0129338405
 
 
 
 


No comments: