Sunday, December 30, 2012

hari terakhir

sebelum tue...
SELAMAT HARI LAHIR BUAT DIRI AKU DAN ADIK AKU.....
 
haaa....jangan tak tau aku nie dilahirkan pada tarikh nie...boleh??? yang adik aku tue bukan kembar aku tau. tapi tiga tahun muda dari aku. punya la pandai mak ayah aku adjust yer... hihihihi... kitaorang shared tarikh lahir tapi tahun berbeza.... hihihihi..
 
mestila hapie hari nie...en.suami hadiahkan handbag tuk aku..kebetulan mmg dah ranap handbag aku tue... klu korang nak tau, sepanjang aku jadi isteri dia, nie hadiah kedua aku dapat dari en.suami..hahahha..kejamkan...first dulu, masa umur perkahwinan kami jejak 2 tahun, dan kini setelah 5 tahun kawen, dapat hadiah..hahhaha...(*walhal aku mintak..boleh...)
 
yep, aku bukan seperti pasangan kat luar sana...huhuhh..en.suami aku ni mmg susah nak bagi hadiah kat aku. mas bercinta dulu pun sama. sepanjang aku kenal dia, hanya tiga kali dia bagi aku bunga...tak romaktikkan??? tak per la bang, apa yang penting ckin tetap sayang abang, dan abang pun sayang ckin kan...
 
 
dan buat pengetahuan korung, hp aku dah rosak..yep..baguskan..ganas sgt aku nie...jadi, aku tak dapat nak ambik gambar. dan susah untuk aku berblog..payah giler...
 
sekejab jer kan masa berlalu. esok dah masuk tahun 2013. dah tua dah kita nie kan...umur semua makin bertambah... :) aper pun, aku nak ucapkan kat korung semua...
 
SELAMAT TAHUN BARU!!!!!
 
azam aku tahun nie....
 
*dah tak nak ponteng keje lagi...(rekod keje aku teruk!!!!)
 
* aku nak kurus...(susah sgt azam nie...tak kuat semangat betul!!!)
 
*memperbaiki diri aku (anak dah masuk sekolah, jadi kena lebih bertanggungjawab)
 
 


No comments: