Thursday, November 22, 2012

menghitung hari

pejam celik, pejam celik sekejab jer masa berlalu kan. dan tak lama lagi, ayah dan ibu ku akan pulang ke Tanah Air. Alhamdullilah, mereka telah selesai dan sempurna megerjakan haji tahun nie. alhamdullilah, syukur Tuhan bagi mereka peluang.

sekejab jer masa berlalu. 27.12.12 nie mereka akan balik. moga2 perjalanan mereka selamat ya. doakan lah semoga Tuhan mempermudahkan perjalanan kepulangan mereka seperti semudahnya perjalanan mereka kesana. insyallah.

hati nie dah terrlalu rindukan mak ayah aku. tak sabar rasanya nak peluk mereka. nak cium mereka. anak-anak aku pun sama...

kami akan tunggu kepulangan mak ayah...
:)


1 comment:

nadia said...

kak cinta,
nadia palinggggg suka peluk orang yang baru balik dari tanah suci. untung diaaa. dapat pergi rumah Allah.