Wednesday, November 28, 2012

kepulangan yang dinanti

syukur alhamdullilah, ayah dan ibuku telah selamat tiba di tanah akhir pada 27.12.12 dalam jam 8.45 pagi. syukur sesangat ayah dan mak aku sihat seperti mana dia pergi ke tanah suci.
 
pagi tu, hanya adik, angah dan e.suami jer yang pergi. aku, along 7 wife dia, kak ngah aku duk umah, uruskan kenduri selamat kat umah. huhuhu.. niat hati nak pergi, tapi apakan daya..
 
dalam pukul 12 mak ayah tiba depan rumah. hihihi..masing2 mmg berdebar tak sabar nak tunggu mak ayah aku.
huhuh...buka fb jer, dah nampak ayah gan mak. semua kat umah dah xcited.. lain bebenar ayah..yep, dah ada janggut




anak2 aku semua pergi, nampak mak gan ayah, malu2



 
 
sampai je, dah berbau wangi...yes..wangi sangat..hati aku lak yang berdebar2...uuuuiiiittt... seronok beb...
 

peluk ayah kuat2 rindu...

kakak ayah, selaku mak cik aku.
 
along peluk mak, lepaskan rindu

 
dan yang paling seronok, malam mak ayah dah keluarkan barang2 bagi anak2 dan cucu dia ler...huhuhu..meriah...dapat snap gambar2 anak buah aku jer. lelain x der..hihihhi..boleh la daripada tak der....
 
anak along gan anak angah aku, masing2 gayakan jubah...hihihi

muslimah sejati...
 
 
 
 


2 comments:

nadia said...

nadia pon sukaaaa sangattt dengan bau orang balik mekahhh. wangi dia lain macam kann.

cinta03 said...

ye la nadia... wangi dia lain tau. sampai jer kate, buka pintu kate, dah berbau harum, walhal mak gan ayah lom keluar kereta lagi. dalam hati nie terdetik, oo..nie lah bau yang sering dikatakan org tue... :)