Thursday, November 8, 2012

jom masak :- pai daging

rajin tak rajin la juga aku kan semalam. sejak dua menjak nie rajin nak buat resepi baru...baru belajar buat nie..alhamdulllilah..MELETOPPP!!!! best..perhhh, puji diri sendiri beb..betul tak tipu punya..
 
resepi nie aku ambik dari salah satu sifu masakan aku, kak Ana Suzana...orang nya kecik jer...kecik cili api tau..masakan di ammg aku kagum beb..ala hotel. geram jer aku tengok...
 
ha..ni la hasil buatan aku...hihihihi
 


 
tengok, dia punya tak sabar, makan atas oven jer...hihihi..menunjukkan sedap....


cover sikit hidung tue dik!!!!
ppeerrrhhh..sampai menutup mata...hahahah.. sebab panas yer...

 hasil dia makan, yang selebih nya tue, dia bagi tunang dia makan, kebetulan datang malam tue...

haaaa....nampak sedap kan...bukan nampak, memang sedap beb.. nak resepi... korung pegi kat blog Kak Ana Suzana nie ye... TQ kak kongsi resepi.....

kalau korung nak tahu, aku bagi en.suami makan..perh dia kat beli frozen ker...heelllooo...pn.isteri awak nie masak tau..cuma tak pandai deco, hias macam hotel jer...kalau tak, boleh masuk mastercheff...hahaha...cakap nak kencang eh...
ok korung..selamat mencuba...


 
 
 
 
 
 




1 comment:

Ana Suzana said...

Wahhh meleleh tgk cheese tu.. huhuhh