Saturday, November 17, 2012

DOAKAN MEREKA

Ya Allah Ya Tuhan ku,
aku tidak mampu berbuat apa2..yang termampu bagiku adalah pohon darimu ya Allah..
aku pohon, merayu ya Allah, lindungi lah saudara-saudara ku jauh disana.
lindungi lah mereka dari kekejaman rejim zionis. lindungilah anak-anak ku dari kesakitan. jauhi lah abang-abang ku dari diseksa oleh bala tentera israel. peliharalah kakak-kakakku dari mereka yang tidak berperikemanusiaan..
lindungi ibu-ibuku, lindungi ayah-ayah ku disana..aku mohon ya allah...
ko tunjukkan lah kuasa mu ya Allah. musnahkanlah hati yang bertopengkan syaitan ini.

kasihanilah saudara-saudara ku disana...berikanlah saudara-saudara ku ini kekuatan. berikah lah saudara-saudaraku ini kedaimaan..aku bermohon..aku merayu Ya Allah...













aku tak sanggup ya allah melihat anak-anak ku ini tersiksa...tak sanggup..
Engkau tempatkan lah mereka ini di sisi mu ya Allah..
sekiranya hidup di dunia ini anak2 ku tersiksa, ko ambil lah mereka..
biarlah mereka tenang di sana...janganlah Kau biarkan anak2 ku ini di sakiti..

Ya Allah Aku berayu..hanya kau yang berkuasa di bumi ini. Hanya Kau tempat ku bermohon dan berlindung...


No comments: