Sunday, November 25, 2012

bersantai dengan permata hati

fuhhh...minggu orang mengawan skarang nie. semalam jer tiga buah ghumah aku kena pergi. semua kekawan... tapi oleh kerana aku semalam nie dah macam janda anak 3, jadi aku gie sebijik rumah jer...boleh??? hahahah..tak larat beb. aku sorang nak control anak2 aku yang sememangnya tengah lasak. kecik2 semua nya. tangan nie ada dua jer. yang mana nak dokung, yang mana nak pimpin...perh, naik lemah aku. gagah kan juga pergi sebiji rumah.
 
ok, lepas tue, cepat-cepat makan, isi minyak aku gan anak2, kasi tenaga..huhuhu...terus cabut gie pantai. entah kenapa aku nak sangat bau pantai. nak sangat dengar bunyi ombak..damai rasanya.
 
sampai jer pantai puteri, iman dah menjerit2. nak mandi...pulak dah...baju tak bawah nie. yang ada baju iman sepasang, baju atul banyak ler. nak tak nak, kasi gak la..tapi iman mandi, pakai baju je..huhuu..seluar cabut. danish plak, mandi pakai seluar, baju cabut..
 


 


 


 


 
punyer ler seronok anak2 aku... sampai si atul; puteri aku tue, makan pasir k..YA MAKAN PASIR...
adduuhh dikkk oiiittt... camner ler ko leh makan pasir nie...
hahahaha..ok, anak2, nanti kita gie lagi yer, kita ajak pakngah, paklong, semua ye..
kita buat berbiequeee...
 
 


No comments: