Monday, October 1, 2012

piring hitam... antik punya

ok, nak buat iklan sikit...kepada sesiapa yang pengemar barangan antik, yes, anda tepat...saya lah orang yang anda ceri... (sebenarnya bukan saya ya...en.suami saya...saya tolong iklankan)
 
kepada sesiapa yang berminat, beloh terus hubungi en.suami saya ditalian 014-3256185
atau klik  mudah.my ini untuk cari barangan antik lain...
dan boleh juga layari http://21pasarkarat.blogspot.com/ 
 
PIRING HITAM...MASIH BOLEH DIGUNAKAN..
 
 
 
RECORD SUPER SOUND
 


Price : RM 25


Antique music record

Condition : Good condition / large size

Postage : RM5


RECORD SANTANA


 
Price : RM 25

Antique music record

Condition : Good condition / large size

Postage : RM5


RECORD ELVIS B
 

 
Price : RM 65

Antique music record / original

Condition : Good condition / large size

Postage : RM5


RECORD ELVIS A
 



Price : RM 65

Antique music record / original

Condition : Good condition / large size

Postage : RM5


RECORD ENGELBERT A
 


Price : RM 25

Antique music record

Condition : Good condition / large size

Postage : RM5




 

No comments: