Wednesday, September 19, 2012

dia...suamiku..

"SEANDAINYA ABANG DITAKDIRKAN OLEH TUHAN, TUHAN TELAH NYATAKAN HUBUNGAN KITA, JODOH KITA SETAKAT ITU, ABANG POHON DARINYA, JANGANLAH DENGAN CARA MELAFAZKAN CERAI. ABANG POHON BIARLAH TUHAN AMBIL NYAWA ABANG. ABANG TAK MAHU AWAK DI PANDANG LAIN OLEH ORANG SEKELILING..."
 
 
 
Ya Allah betapa sayunya bila aku mendengar en.suami aku melafazkan kata2 itu....kata2 yang sangat2 aku tak sangka....
 
Ya Allah terima kasih kerana kau temukan aku dan dia...terima kasih kerana membenarkan kami hidup bersama...jatuh bangun kami bersama, pahit manis kami bersama..aku terlalu leka..leka dengan duniawi...mahukan sesuatu yang cukup sempurna, walhal kau telah kurniakan aku suami yang begitu penyabar akan diri ku..suami yang sentiasa menjaga aibku..suami yang sentiasa melindungi ku... terima kasih ya allah...aku bersyukur...
 
 



2 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

moga ALLAH memudahkan urusan kita.......

Ain Dzaya said...

ouchhsuweetnyee...nak kawenn skg pula rasernyerr...makk!! ain nak kaweenn!!! ^^

Ain Dzaya Carian Gadis Konfiden Kotex Fresh 2012. sila turun padang beramai ramai!