Sunday, September 9, 2012

Cerita Majlis Semalam....

ekhem..ekhem...wa...macam tak sangka ari isnin nie aku datang keje, dan aku rajin mengapdet blog yer...huhuhuhu...nak cerita pasal majlis semalam...majlis kenduri selamat, cukur jambul, pertunangan, dan jamuan raya.... 4 in 1...senang sekali buat jer...
 
majlis strat dalam kul 12...buat majlis cukur jambul anak buah aku..anak ketiga along aku....perempuan...nur izza qaisara...si tembab tue...
 


 



 
lepas tue..lepas zhuhur, orang masjid plak..buat tahlil...dalam kul tiga cam tue, rombongan pihak sebelah datang...majlis pertunangan...cerita pasal pertunangan adik aku nie, dia tak buat pelamin, tapi ada tirai kecil la..sebab bakal mak mentua dia dah tak kuat, jadi tak kan nak suh naik atas, panjat tangga umah aku...so kitaorang buat la tirai sikit..ala2 mini pelamin la...dah yang syok nyer..mini pelamin dia nie, dia hias kan dengan barang2 antik en.suami aku...huhuhuh..cantik tau..dah la orang masjid datang dok belek barang antik tue..mengimbau kenangan ler tue.... jom kita layan pic semasa berlangsung...




 





 
 
 


3 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...
This comment has been removed by the author.
d0tbl0gsp0td0tk0m said...

selamat bertunang utk mereka berdua

Ain Dzaya said...

majlis simple tapi bermakna :)