Friday, September 28, 2012

buah hati intan payung

dah lama aku tak bercerita pasl anak2 aku kan...bila pandang mereka nie semua tido, sayu jer hati aku...dah besar dah anak2 aku... :) ..tak sangka.... pada usia nie, aku dah ada 3 orang anak ...(**bajet muda sangat la..)
 
NUR QURRATUL'AIN, diam tak diam dah setahun dua bulan anak aku nie...klu tengok dia, badan dia kecik jer...hihiih...tak sepadan gan umo...kalau tengok pe'el dia...ya allah, orang tak kan percaya dia nie setahun dua bln...perangai cam abang2 dia...jalan terkedek2...tak der slow nye...laju jer jalan..panjat memanjat jgn ckp....abang panjat, dia sibuk nak panjat...abang menyanyi, dia pun sibuk....pendek kata apa abang dia buat, di apun sibuk sekali ler...paling tak tahan, kalau berebut barang gan danish, waaa...dia lak bantai abang dia...abg nie tadi leh nangis lak..cengeng tul anak lelaki aku nie...kememeh!!!!
 
paling aku geram, atul suka bergambar..korung tgk dia senyum..ya allah leh buat muncung itik plak!!! tak tau ler saper ajar..sorie yer, bukan saya tau...hihihi... jom layan pic dia...
 



 



 



 


 


 


No comments: