Friday, August 31, 2012

Sambutan Hari Kemerdekaan ke55

MERDEKA!!!!MERDEKA!!!!MERDEKA!!!
waaaa....tersangat la patriotik yer.....haahhahaha...baru tau ker!!!! setelah sekian lama aku tak join perbarisan untuk sambutan kemerdekaan, tahun nie aku aktif balik k...tahun2 sebelum nie, perut aku kedepan jer...hahahah...so, tahun nie aku nak aktif balik yer.....
 
kalau nak ikutkan tiap2 tahun aku akan sertai pebarisan nie...tahun nie, tema opis aku tak sehebat tahun lepas..tahun lepas mmg opis aku jadi tumpuan, cantik giler baju diorang...tapi sayang, tak menang lak..tue yang tahun nie tak buat gempak2...frust ler tue...tapi..semangat kemerdekaan tetap ada beb....
kitaorang hanya pakai naju goo green tue jer...senang...
 
ok, jom kita layan gambar la...nak cerita aku mals, sebab tadi aku dah membebel pasal tema merdeka kan....huhuhhuhu..
 
baju merah nie pada hari raptai kami...tahun nie aku kena bawa papan tanda tue...perh...naik lenguh tangan aku!!!!
 


 
hahaha...semua naik giler tunggu lama sangat nak bergerak..jadi bila kegilaan melanda, semua dok giler bergambar.....
 

 


 
banyak lagi gambar sebenarnya...tapi bukan dari hp aku mahupun kemera aku...hahahah....semua pic nie aku ambik dari fb aku...kihkih..hp rosak, jadi tak dapat nak ambik upload gambar giler2 tue...
 
aper pun...
 
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN KE55
SYUKUR KEPADA MU YA ALLAH KERANA BERI KAMI PELUANG LAGI UNTUK MERASAI KEMERDEKAAN YANG DICAPAI OLEH DATUK NENEK MOYANG KAMI DENGAN KEIZINAN MU....
 
 
 
 
 

No comments: