Saturday, July 21, 2012

Tempahan Dibuka...

Alhamdullilah, syukur kita dapat meraikan 1 ramadhan yang amat di nantikan oleh kita...hihihi..perrrr..ayat permulaan aku tak menahan.....
hahahhaah..ok lah, sebelum aku bercerita lebih lanjut lagi apa tempahan yang aku buka nie, aku nak ucapkan kat semua umat islam di luar sana, SELAMAT BERPUASA!!! syukur, hari nie kita dapat jalankan ibadat puasa dengan sempurna..harap2 hari selepas nie kita dapat sempurnakan tanggungjawab kita yer.... :)
ok...masuk pada cerita...bermulanya 1 ramadhan tahun nie, bermula lah juga percubaan aku untuk menjual secara online...huhuhuh..harap2 dapat sokongan dari kamu semua.... :)
ok..untuk permulaan...aku nak kenalkan korung, APAM LADYBIRD....hihihi..ala yang aku update sebelum nie...ok, hasil aku buat pada hari nie, alhamdullilah....




harga pormosi, 1 pek = RM2 jer...
isi dalam ada 9 pcs....

alhamdullilah habis kesemua 6 pack tue...hihhh....takut gak nak buat banyak...jadi aku wat sikit dulu...bukan setakat apam ladybird nie, haa....nie dia, CUPCAKE COKLAT....huhuh....




perrrhhhh...tengah pose tengok benda nie....lap sikit ayak liuk tue..huhuh..
ok yang nia aku jaul dalam harga promosi :
1 pack = RM2
ada 8 pcs ok...hanya RM2...
jangan risau, aku yakin pembeli akan puas hati dgn rasa dia...huhuhuh...sbb aku yang buat..kihkihkih..

ok...promosi nie aku tak tahu sampai bila...ikut mood ler...mungkin dalam 2-3 hari nie jer, atau dalam minggu nie jer....untuk promosi nie, harga setiap postage adalah sebanyak RM8... (1 - 14 pack)

macamana nak tempah?? hihihi..
sila lawati adik manis nie... semanis kakak dia...PM dia k...
kenapa dia dan bukan aku? sebab secara rasmi nya, dia adalah ejen promosi aku...kahkahakha...siap ada ejen ko!!!!!

ok bagi yang nak buat sebarang tempahan majlis, amat aku alu2 kan...ha..leh ler korung beli pack nie sebagai tester tekak korung...kalau untuk majlis perkahwinan, ala nak buat door gift pun aku leh tolong pack kan...Tak pun tuk hidangan raya nie...ala..senang cerita just klik adik manis nie...

Sebarang pertanyaan akan dijawa oleh beliau...
SELAMAT MENCUBA KAWAN2
DAN
SELAMAT BERPUASA....

No comments: