Tuesday, July 17, 2012

Apam angry bird???

addooooiiiii..bila la aku nak habis mengukus nie....huhuhuh...orang lain dah sedap tido time2 cam nie...aku nie ar, tak habis2 lagi mengukus apam'angr bird' la tu konun...huhuuhu...anak2 aku suka makan...ari sabtu itu ari aku ada buat, pagi tadi dah abis, anak2 cari...tak sampai hati plak..tue yang aku gagahkan diri buat gak ari nie...huhuu...itu tanda dia, apam yang aku buat nie sedap....wahhahahaha.......




hahahaha..hasil tangan cinta03....aku tau tak cantik...ala first time lukis gambar burung nie...kira okey ler tue....dah boleh buat niaga tau..tapi klu aku jual pun, akutak kan lukis nya gambar angry bird nie...





haaa..tue dia..klu aku jual pun aku akan lukis gambar lady bird tue...huhuh..cantik kan...dan termasuk yang love tue...huhuhuh..aku niekan jiwang kareeetttt!!!! hahahaha...kalau aku jual, ada tak orang nak tempah gan aku...hihihihhi....wei, dah rasa sekali nak berkali2 tau!!!!

4 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

boleh lah order utk raya nih... huhuhu

selamat berpuasa....

Athirah Rosli said...

waaaaahhhh comellnyaaaaaa!!!! mcmne nk tempah ni?

cinta03 said...

huhuhuh..boleh jer..
kalau betul nak tempah, email saya yer..huhuuhuh...

Cromirama said...

selamat berpuasa