Tuesday, July 31, 2012

20 cara mengoda pasangan anda.. Sudah cuba?

hihih..aku nak shared gan korung 20 tips cara mengoda pasangan korung..tapi AMARAN KERAS yer..ini hanya dilakukan untuk pasangan yang sah di sisi islam yer..huhuuhu..maksud nya, suami isteri ler....
bila kita dah lama berkahwin, susah untuk memulakan sesuatu yang dahulunya lazim kita lakukan semasa baru kahwen dulu..kadangkala akibat dari perpisahan yang lama atau sesuatu pertekaran, masing-masing malu untuk memulakan perbicaraan atau pergerakkan..cuba korung cuba tips nie, mana tahu semua nie berhasil...



1. CUIT CUIT
yang ini boleh dilakukan pada bila-bila masa. kalau lihat si dia sibuk dan kelihatan tertekan serta tegang semasa membuat kerja, cuit-cuitlah di asekit. mungkin cara ini boleh mengurangkan rasa stressnya. tapi sebelum cuit, tengok dulu apa kerja yang dia tengah buat. okey ker tak? takut nanti tak kena gaya, bukan menambah kemesraan tapi pelempang plak kit adapat...hihihiihi

2. KENYIT KENYIT
Sekali sekala kenyit kan lah mata tu kat orang yang tersayang. masakan korung lupa bagaimana hendak mengeyitkan mata. buatlah sepertimana masa korung mengurat dia...pasti respon dia mengembirakan anda...untung2 dapat lebih..kihkihkih...

3.OOOOPPPPSSS, TERPEGANG TANGAN
tidak salah rasanya kalau minta tolong pasangan ambilkan barang kemudian semasa dia hulurkan barang tue, buat-buat terpengang tangan dia...lepas tue, pura-pura minta maaf :opss sorie, terpengang, tak sengaja..." kalau ini korung lakukan, pasti si dia akan melirik manja gan korung...arrr...dah bagi hint tue...

 4. MANDI TANPA TUTUP RAPAT PINTU
satu lagi cara hendak menarik perhatian si dia. tetapi sebelum itu, pastikan line clear yer....pastikan anak2 tak der kat umah, atau anak2 dah tido semuanya...jika tak, susah lah  nak buat projek...hihihihi...sekali sekala semasa mandi, biarkan pintu terbuka sedikit tetapi jangan besar sangat. bukalah cukup-cukup utuk sidia melihat korung seperti menghendap. bukan apa, kalau nampak sikitkan lebih menyeronokkan daripada nampak banyak. kemudian, buatlah macam korung tak perasan pintu tue tak tertutup rapat..barulah ada uuummmppphhh...

5.TERSENTUH TANGAN
kalau dudk sebelah menyebelah, rajin-rajin gerakkan tangan, konun2 tersentuh. leps tue minta maaf. mesti seronok menyakat si dia dengan cara ini.

6. URUT MENGURUT
apa kata kalau korung urut-urut manja pasangan korung. lakukan bila-bil masa sahaja. misalnya ketika menonton televisyen atau semasa berbual-bual.

7. USIK MELALUI TELEFON
sekali sekala, apa kata jika korung mengusik si dia dengan menelefonnya dan berpura-pura hendak bercakap dengan seseorang. anggaplah seperti orang salah nombor. lepas itu, usik-usiklah dia, biar dia marah. bila sudah sampai kemuncak, barulah korung kenalkan diri korung. tentu menarik. tapi perlulah kena gaya gak, silap gaya, korung lak kena marah...

8. SUAPKAN MAKANAN
bukan sahaja anak makan nak kena suap, sekali sekala si dia tue korung suapkan. alaihai, terasa macam baru kawen kan??

9.BETUL BETULKAN RAMBUT
kadang-kadang terlalu sibuk buat macam-macam kerja, diri sendiri pun kurang terurus. jadi pandai-pandailah ambil kesempatan. kalau rambut si dia terjurai sehingga menutup matanya, betul betulkanlah rambut tue. buat dengan lembut. kemudian hadiahkan sebuah ciuman..waaaahhh romantik ko!!!!

10. JALAN MACAM ITIK PUALNG PETANG
asyik jalan laju jer, macamana nak tarik perhatian si dia? apa kata, cuba ubah cara jalan korung. biar lembut, dan sedikit melenggok. barulah si dia terancam memandang.

11. NAK MASUKKAN GEAR...OPPSSS TERPEGANG
walaupun cara ni macam agak lama, tetapi masih releven untuk diamalkan. nampak macam drama swasta pun tak pa..janji korung bahagia. 

12. OPPPSSS...TUALA TERLEPAS
jika si dia berada dalam bilik, semasa korung ingin salin baju selepas mandi, ambilah kesempatan ini. buat-buatlah macam tuala nak terjatuh. pasti terbeliak matanya melihat korung. bukan tak biasa, tetapi tak sangka. lepastu pepandai ler korung langkah seterusnya....

13. JELING JELING
kalu tenung lama-lama nanti ornag marah. dalam masa yang sama, mereka tentu rasa tak selesa. untuk tidak menyakitkan hati orang sebaliknya menambat hati sidia, apa kata korung jeling jeling manja padanya terutamyanya ketika dia asyik membaca surat khabar. mesti konsentrasinya tergangu dan beralih dekat korung plak.

14. GESEL GESEL
kalau berjalan di tempat sempit, janganlah malu-malu untuk bergesel dengan sidia. tak payahlah hendak elak-elak. lagi rapat lagi bagus. barulah mesra namanya. mukadimah orang kata..hihihih

15. CUIT CUBITAN
cubit cubit sayang tau, jangan korung cubit sampai berbekas. mau kena pelangkung nama nya...

16. HEMBUSAN LEMBUT PADA TELINGA
walaupun nampak macam biasa, cara begini jarang dipratikkan. jika duduk bersebelahan dengan sidia, hembuslah lembut pada telinga dia. pasti hatinya tersentap.

17. CIUMAN DI DAHI
yang nie kalau diamalkan pasti ramai cemburu. apa taknya...wahhh..mesra beb...

18. SEMBUR WANGIAN PADA BILIK
bukankah kita semua tahu, rumah adalah syurga sesebuah keluarga. oleh itu, pastikan rumah korung sentiasa bersih dan wangi. dengan cara ini, setiap kali melangkah masuk ke rumah, hati pasti tenang.

19. TOLONG BETULKAN BAJU
waktu bersiap untuk ke pejabat adlah antara masa yang paling sibuk. tidak dapat dinafikan saat itu memang tegang. masing-masing terkejar-kejar takut lambat nak gie kerja. bagi yang inginkan kemesraan suami isteri, ambil peluang saat sibuk tu, tolong si dia betul-betulkan pakaian. nampak pasangan romantikkan, bahagia rasanya...

20.BISIKKAN KATA ROMANTIK PADA TELINGANYA.
pasti tersenyum lebar sidia..dan jangan risau, pasti dia serah diri punya... :)























1 comment:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

TQ 4 da tips... huhuh memang romantis....