Thursday, June 7, 2012

wrestling gan atok!!!

tengok, orang suh tido tak mau tido....semua nak main jer...termasuk ler yang kecik tue...kalau dah tido kat umah nenek dia, mmg lambat ler tido bebudak nie...klu balik rumah, mmg dah lama aku tido kan....atok diaorang nie, kalau ada mood mmg rajin melayan cucu dia...nie kes nak kasi tido ler...abis korung lanyak atok yer...cian atok...






atok dah kalah ler tue...

ambik haikal...haikal nie baru2 nak belajar bergumpal...almaklum ler tak der adik lagi...
ehhh...nak lari plak....

bila semua dah penat, haikal ler plak cari sasaran nak wrestling...saper lagi nak diajak gaduh, gan iman atau danish, confrim ler kalah...semua dah besar...dak atul ler jadi mangsa...hihihi..tapi mmg kelakar...bila semua dah penat, semua cari susu....tido terlentang....maaf yer, kualiti gambar sangat tidak cantik..gegar...


2 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

gurau sende mengERATkan silaturahim.... tp berpada2.. MAKLONG le...bdk2 nih agresif lebih....

cinta03 said...

tau tak per..tu ebelum si qurratul'ain dpt jalan...mmg kurs ler ibu diaorang nie....