Friday, June 1, 2012

Telatah Nur Qurratul'Ain....

dah petang baru aku nak apdate eh...hihiihi...al kisah, anak aku yang bongsu nie, saper lagi si intan payung  sekuntum bunga jer anak aku nie...si Qurratul'ain, main mainan dulu2...alaaaa..korung tahu tak mainan jongkang jongkit...maksud aku kuda kayu nie la....


ha...benda alah nie ler...anak-anak aku mmg suka main...mana aku dapat?? jangan tanya aku...mcm korung tak tau, en.suami aku nie kan mmg pandai cari barang lama2 nie...mmg nak dijual...so sementara masih belum dijual nie, anak2 aku main ler...dari yang sulung, hingga ke bongsu, mmg suka bebenor main kuda kayu nie...




tengok tue, Qurratul'ain...komain suka dia...dia siap goyangkan badan dia nak kasi gerak benda nie....dan yang kelakar nyer...tengah main nie...dalam jongkang jongkit...leh plak mata dia kuyu jer...aku dah bantai gelak....akhirnya dia terlelap kat atas kuda kayu nie...mau tak kelakar aku tengok anak dara aku nie...
huhuhuhhu.....




2 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

moral of da sotory nye.. kalu dia ssh tido.. letak atas kuda kayu tu... sure dia lelap....



sekali tu awak punya pisang daaaaa

cinta03 said...

wa....terima kasih ler bagi bubur pisang nie....huhuhuh...saper yang buat??huhuhuh..dah agak da bukan ko yang buat...