Sunday, June 3, 2012

kosong......

hari ni aku rasa kosong sangat....langsung tak der mood...rasa sunyi...tak berperasaan...sekeliling nie tengah berdentam dentum dok bercerita, tapi aku kosong la...sekodong2nya...
alaihai....adala benda yang mengusik fikiran aku nie...
tahla...aku kan kat tempat baru...nak kata baru tak der ler baru, tapi boleh ler...
klu dulu kat tempat lama adalah tempat aku berborak, tempat aku mengadu hal, tapi sekarang, dah tak der sesaper la...jadi tue yang jadi cam ne kot...
nak kata hari nie hari isnin, mungkin gak kot...mood malas kerja..tapi sekarang nie aku tahap kritikal la...huhuhu...


ada orang tanya aku, aku nie berblog sebenarnya untuk apa? bercerita tentang apa...huhuu...aku berblog untuk melepaskan kata-kata hati aku...macam aku ckp tadi, dulu aku ada tempat berbual...bual la apa sajer....puas bila isi hati diluahkan...jadi bila dah tak bertemu, dok jauh gan dia (jauh sgt ler...huhuhuhu), aku tak mcm dulu...jarang bercakap...jadi dengan berblog aku meluahkan..tue pun tak semua...aku menulis, bila aku rasa aku nak tulis...aku nak cerita bila aku nak cerita...mengenai apa???? apa2 yang aku rasa aku nak tulis ler...

1 comment:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

bila kosong tu... byk2kan selawat..... sure tak kosong nye