Tuesday, June 12, 2012

korung pernah tak???

pagi tadi pergi kerja aku lalu UTEM Melaka...shortcurt ler...hihihi..setiap kali lalu kat situ, mesti aku teringat kenangan2 lama...dan hari nie tiba2 aku teringat kisah lama lagi...dulu masa aku muda belia lagi..huhuhuhu..sekarang nie pun muda gak...masa belasan tahun dulu..masa tue handset nie tengah populer...lepas tue, time student sikit punya cermat nak guna fon...

member2 aku sorang nie, dok JB gan Ganu...hihihi..yang minah Ganu nie mmg banyak pak we..so, tak hairan ler, hp dia tue sentiasa jer kat tangan dia..dan yang kelakar nyer, cara dia jimat kredit...cakap tak lebih tiga saat, letak tepon..pastu pakwe dia pun sama...aduuuhh..tak syok betul la....tak feel...
aku ada tanya kenapa ko buat cam tue, dia cakap, kreadit tak kan kena tolak jadi jimat ler...addddoooiii..sekarang nie bila aku terkenang aku leh tergelak lak...lebih2 lagi jadi kat aku...

aku nie pakai hp pun abang aku nyer..dia beli hp baru, so yang lama tu aku pakai ler..org baru pakai hp..so jakun ler..dah ler jakun...tak tau lak tue...leh lak pak we aku nie... (**sekarang nie dah jadi en suami aku dah...) kena kan aku...call2 dia diam..aku panggil tak dengar...
bila aku letak, dia bg msj...
"abg tak leh ckp, hp abg rosak...leh dengar suara awak jer..."
oooo..aku pun yer kan jer la..so dia bagi msj, dia suh aku jawab...maksud nya, dia akan call, aku akan jawab...
aku ingat lagi ayat dia...
sms dia : 'sayang abang tak...'
punya lembut aku jawab...sayang.....dia letak...
ada lagi ler ayat jiwang karat dia...aku nie lurus jawab ler...last dia bantai gelak...peerrrhhh...malu siot...sikit punya lembut aku jawab, dia tipu ler plak...
ngekek-ngeke ko gelak yer....hhuhuhuh..malu aku...
ye la..malu ler, sikit punya kontrol suara aku, nak buat dia cair, last-last dia kena kan aku..huhu
huuhuh..tue ler salah satu kenangan aku bercinta gan en.suami..rinddduuuu nya....


aku pada zaman muda belia dulu...cantik kan..hahahha..aku tau aku cantik!!!! sila lah muntah hijau yer...
*tak tau nak update apa..huhuuh...membebel ler kejab...

1 comment:

ZSqueenbee said...

santeekkkk mmg santeekkkk...ni kes back tu memories la ni ye..hihihi